Geboren in de USA

• Rose. mv 4 + 22/10/09

Net terug uit de States, waar een vriendin is bevallen van een zoontje

Koda

Koda heeft een broertje, Olin.

Ik vind Koda super leuk! Olin niet zo, al ben ik er zelf aan gewend. De combinatie vind ik super :D

Rose.

• Jizz

Ik vind eigenlijk allebei de namen niet leuk, maar gelukkig, smaken verschillen!

• Lins

Eindelijk een echte Koda geboren!Ik ken de naam uit Disney's “Brother Bear” en vind hem prachtig,zoals wel meer -a namen voor een jongen.(Yoah,Kaya/Kaja,Cuba)

Olin zwerft ook ergens op mijn lijstje rond maar dan als meisjesnaam.Vind hem voor een jongen te soft.

• Rose. mv 4 + 22/10/09

Jaaaah leuk he? Dat was ook het eerste wat ik dacht: dit is eens een echte Koda :D Ik houd zelf ook erg van jongensnamen eindigend op -a. Achteraf jammer dat ik Koda nooit voor mezelf heb bedacht hihi. Als ik mn kind nu zo noem zou wel erg gejat zijn =P

Olin vind ik vrij ‘zwaar’ klinken en ook wat oubollig (ken naast deze Olin alleen een oude Amerikaanse man met die naam). Voor een meid ken ik ‘m niet, maar daar vind ik ’m dan leuker voor! Is weer eens wat anders en klinkt lekker pittig.

Rose.

• - Lieve -

Koda… doet me denken aan Kodak en aan vingerkootje :S

• Yvon

De pup van onze buren heet zo en dat vond ik al zo vreselijk …gemiste kans voor zo'n leuk pupje / lees: kind! ….8-)

• Bayou

Ik vind Koda niet verkeerd, maar Olin voor een jongen vind ik veel mooier

• Lizzie

Erg leuk, beide ook in combi !

Groetjes Lizzie.

• Piano

Ik vind het allebei wel leuk eigenlijk!

Jullie zijn dus terug, tijd voor een mail dus :)! Ik probeer dat morgen te doen, want morgen vertrek ik alweer terug naar zee (waarover in de mail meer :p).

Liefs,

Lila

• Marie-Louise mv. Norah&Samuel!

Gefeliciteerd!

De namen zijn niet mijn smaak. Koda doet me denken aan Skoda en Kodak.