@ Belle en Zea

• Krullevaar

@ Belle:

Meidennaam zou Ines geweest zijn, maar die hebben we niet meer nodig ;) althans voorlopig écht even niet.. Vanaf de 20-weken echo wisten we dat we een jongen zouden krijgen..

Ik ben uiteindelijk 12 dagen voor de uitgerekende datum bevallen, dus lijkt me vrij netjes in vergelijking met mijn meiden. ;)

@ Zea:

Nee, Espen stond in eerste instantie niet op de lijst, we hadden heel lang Sverre, maar bleven twijfelen over de naam.. Na een hoop geklooi met Sverre, Ferre, Ferran, Robbe etc… kwam ineens de naam Espen in me op.. En meteen was daar het gevoel bij dat we bij Lieve en Jolien ook hadden.. ‘Ja, dat is ’m'… Heb 'm bewust ook niet vermeld hier als optie. Nu hij er is, is hij ook een echte Espen en kan ik me niet voorstellen dat hij bijvoorbeeld Sverre had geheten.

@ Beiden: Hoe is 't met jullie??? :D

Liefs, Maeve. mv Lieve, Jolien en Espen..

• Piano

Niet Belle of Zea maar :),

Ik heb Espens geboorte blijkbaar gemist. Heel erg gefeliciteerd in elk geval! Ik hoop dat alles goed gaat, ook met de grote zussen.

Ik vind het een prachtige naam en een prachtige combinatie. Zelf had ik voor Sverre gekozen, maar Espen is ook meer dan mooi!

Geniet ervan,

Lila

• Belle en Beeb.

Wat leuk, een topic voor ons. :D

Ook een mooi naam Ines. Maar Espen is Super! Heerlijk op dat ‘Ja, dat is ’m'' gevoel te hebben. Met de meidennaam hebben we dat al jaren, zoals je weet. Bij de jongensnaam dachten we het ook te hebben, maar nu twijfel ik ineens … :S Zoek dus toch nog even verder. (Tips zijn welkom.)

Hier alles super. Vrijdag ben ik 17 weken zwanger en ik heb de baby deze week voor het eerst gevoeld. Zo bijzonder.

(Wil je onze website volgen. Dan kun je even mailen naar ditiseentijdelijkadres@hotmail.com :D )

• Belle en Beeb.

Sorry, het is: ditiseentijdelijkadres@live.nl