Wanneer is een naam ordinair??

• sas mv 3

ben het eens met de bovenste dames.

zo ook, prince, virgil,serreno,vanity,damian,cheyenne,rayvinio,

blehhhh

• .

Ik vind dat het om de persoon gaat en niet om de naam.

Pas geleden noemde iemand hier de naam Audrey ordinair :S

Beestje bij de naam noemen, dat willen we graag en ja, iedereen heeft daar een andere opvatting bij.

Monique, ik weet niet wanneer een naam ordinair is. Ik hou namelijk ook van namen met de J en Y, maar of ik dan meteen in een achterbuurt woon? Nee…

Ik ‘vind’ iemand pas ordinair wanneer hij/zij geen normen en waarden kent. En volgens mij kunnen je dan ook Marco, Mieke of Mart heten… of niet?

• Monique-Quijs

Hallo Allemaal,

Ik heb jullie reacties allemaal gelezen en soms moet ik er wel om lachen.

Ik denk dat het inderdaad heel erg persoonlijk is,ik woon in een buurt waar van alles bij elkaar woont van heel sjiek tot heel normaal en zelfs ordinaire mensen.

Maar ik ben niet zo snel aan het vooroordelen dus vind ik namen ook niet zo snel ordinair.

Een kindje dat geboren word is heel puur en mooi en dat vind ik niet zo snel ordinair!!!

Ik las in een van bovenstaande reacties dat ze Kevin een ordinaire naam vond, maar dat is dan weer zo dubbel mijn man heet Kevin en in de tijd dat hij geboren werd was er daar maar 1 van in zijn omgeving helemaal orgineel en niet ordi dus!!

En de opmerking van Isa Kaya vind ik waar Het ligt aan DE NORMEMEN EN DE WAARDEN die je hebt meegekregen!!!

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties….

Monique Quijs

• Marchalla

EEwa ik ben ook een kamper

en ik ben 13 en heb ook tatoos en piercings

dus weet nie wa oe probleem is?

• Tom

Ik vind Monique ook wel enigszins ordinair…