Namen als Suus,Roos ed

• mamalief

Hoi,

Ik zoek voor een vriendin van mij een naam in de trant van Roos,Fiene,Suus ed nog meer zulke namen.

Wie helpt me mee.Het word een zusje van Amber en Jim…

Bedankt groetjes mama van Jisse en Mees

• Marie-Louise mv. Norah&Samuel!

Bente

Cato

Diede

Emma

Floor

Hanne

Isa

Juul

Kee

Loes

Mijs

Noor

Pien

Rosa

Saar

Tessa

Vera

• Lizzie

Amber, Tim en Merle !?

Groetjes Lizzie.

• Yvon

Rosa

Linde

Charly

Mare

Iben

Loes :)

Noor

Floor

Fleur

Bien (Sabien)

Belle

Isa

Isha

Iza

Fem

Daantje

Merle

Silke

Sil

Julie

Tom

Cees :)

Pim :)

• doornroosje

noor

saar

juul

was jij in juni toevallig in frankrijk op camping domaine de la yole.Op t strand daar lagen wij naast mensen met n jisse en n mees.zou toevallig zijn

• mamalief

Nou ja zeg haha.

Jep dat was ik.

Jammer dat ik nu niet meer weet wie jij bent dan?

Wat een klein wereldje he.We zijn maar 2 keer op het strand geweest.(kids vonden er niets aan haha)….dus dit is wel heel toevallig.Heb ik hem zo hard geroepen dan :D

• doornroosje

Hoi dat is wel heel erg toevallig.Wij zijn 1x op t strand achter de camping geweest,maar vonden er daar ook niets aan.Wij gingen steeds naar t strand in valras plage.Je riep niet hard hoor,maar vond de namen erg leuk,dus pak je t sneller op.wij lagen naast jullie en hadden donkerblauwe buggy bij ons.met 2 jongetjes luca en senne.

• mamalief

Hmm kan me niet herinneren stond je ook op de camping daar?

• mama001

Hoi,

Ik lees hier toevallig mee omdat wij ook met namen bezig zijn. Maar wij waren toevallig de buren van jullie op Domaine de la yole! Van Luca en Senne! Erg grappig dit (:D

Wij waren met ons zoontje Naud. Onze meid zal waarschijnlijk Roos gaan heten, vandaar dat ik even meelas (wel primeur hoor)

• mamalief

De naam Naud heb ik wel horen vallen daar….waarom ben ik zo slecht in gezichten onthouden :S

Maar goed Roos vind ik super leuk!