boudewijn? Dringend meningen gevraagd

• anoniem

Hallo, ik kwam toevallig achter deze site en ben erg benieuwd wat jullie van de naam Boudewijn vinden. Gewoon om even een indruk te krijgen van deze en gene.

Dus Boudewijn, wat roept het bij je op? Welke namen passen erbij? Meisjes/jongensnamen?

Ik zie jullie reacties graag spoedig tegemoet.

Anoniem.

• Jorsum

Boudewijn, tsja… Ik vind het echt een ouderwetse naam…

De jongste Boudewijn die ik ken is dan ook 43… Dus dat zegt volgens mij genoeg!

Namen die ik erbij vind passen zijn:

Elsemieke

Janneke

dubbele namen, als Anne-Sophie, Keren-Mechteld, Lisa-Lynn etc.

Voor jongens:

Theodoor

Johannes

Olivier

• - Lieve -

Ben het inderdaad met Jorsum eens. De jongste Boudewijn die ik ken is overigens rond de 65.

Namen die ik erbij vind passen:

Lodewijk (jongen) & Machteld (meisje)

• Evva

Als ik de naam Boudewijn zie, dan moet ik meteen denken aan Boudewijn de Groot. en aan het liedje Avond. ;) Maar de naam vind ik vreselijk.

Namen die erbij passen…

Jongen:

Maarten, Rob(b)ert, Matthieu, Matthis, Matthijs, Quinten, Stefan, Thomas, Lucas, Maikel, Silvan, Florian, Fabian, Floris, etc.

Meisje:

Melissa, Frederique, Daniek, Valerie, Rosalie, Babette, Isabelle, Evelien, Juliette, Karlijn, Marise, Liselotte, Annelotte, Emmily, Rosanne, etc.

Beetje die richting uit, dacht ik.

Groetjes, Evva.

• nikki

ik hou er ook totaal niet van..

• Maart

Hoewel ik wel van de ‘zware’ namen ben, vind ik Boudewijn toch echt niet mooi. Ik moet aan bouten (als in poepen) denken en kan me er alleen maar een verschrompeld mannetje van 92 bij voorstellen.

• Esther

De jongste Boudewijn die ik ken is een jaar of 6 dus ik vind 'm niet alleen voor oude mannen. Vind het wel een zware naam.

Namen die er bij passen: Roderick (ken ook die combinatie), Floris (die combi ken ik ook), Diederik.

• Monique-Quijs

Ik vind boudewijn Best een mooi naam die tijdloos is!!

Als jij dit mooi vind zou ik deze naam zeker doen!

• M.mv.T.S.R*en M.

ik hou wel van dat soort zware deftige namen….vind het heel jammer dat het totaal niet bij ons past (type heeeeeel veel tattoos en piercings)

Boudewijn, Lodewijk, Roderick….

Rosanne, Rozemarijn, Danique, Jasmijn

doen zou ik zeggen!

• Marie-Louise mv. Norah&Samuel!

Ik ‘ken’ een Boudewijn met een zusje Susanne. De naam Boudewijn vind ik best ‘zwaar’ voor een kind. Ik kan me er geen baby bij voorstellen.

Maar ik vind het geen lelijke naam. Het is wel een naam waar je je hele leven mee kunt doen, zeg maar.