Sep(p) of Tobe of ....?

• Maut

Ik had hier in het begin van mijn zwangerschap al eens raad gevraagd:

jongensnaam die voldoet aan…

Daaruit vond ik vooral de namen Sep(p) en Milas leuk.

Milas vind ik nog steeds een geweldige naam, maar mijn dochter heet Nika en Milas klinkt daar niet zo goed bij (of wel?).

Mijn man vindt Sep(p) leuk en ook Tobe valt bij ons beide in de smaak, maar toch hebben we niet het gevoel dat we DE NAAM gevonden hebben.

Daarom graag jullie mening over Sep(p) en Tobe. En andere suggesties zijn meer dan welkom!

• Marie-Louise mv. Norah&Samuel!

Ik vind Milos leuker dan Milas! En Nika en Milos klinkt goed! Midas vind ik ook leuk, maar dat vind ik niet zo mooi naast Nika.

Sepp vind ik leuk! Seppe ook. Tobe vind ik niet mooi. Pas las ik hier op het prikbord Tove voor een jongen. Is dat wat? Of anders Kobe?

• Lizzie

Sep(p) Geweldig !!

Nika en Sep(p) ook helemaal Super: Doen :D

Wat vind je van Milo, Milan, Morris ipv Milas ? En Senne of Dante / Danté ipv Tobe ?

Groetjes Lizzie.

• Debs mv D en J

Hier in de buurt is pas een Milow geboren, misschien is dit DE naam?

• Gwen

en wat vind je van Seth?

ik vind Sep (p) wel geod passen bij Nika hoor (leuke naam met mooie betekenis trouwens)

• Red mv D (210507) en J (280609)

Sepp-met-dubbel-p, absoluut. Hoewel ik qua soort naam Sepp en Nika niet zo leuk bij elkaar vind. Maar goed, het is dan ook jullie kindje en jullie mogen beslissen over de naam! Maar, toch… Sepp… super!

• Monique-Quijs

Ik vind Milas wel mooi staan naast Nika!!

En sepp ook erg mooi!!!

Tobe vind ik iets minder liever Tobias….

• Evva

Sepp is echt een hele leuke naam! Nika en Sepp. Leuk :) Andere ‘varianten’ Seppe, Sep, Sieb, Siem, Sem, Seth etc.

Milas vind ik ook wel leuk. Niet echt mijn smaak, maar als je hem mooi vind, doen! Ik vind hem wel redelijk staan hoor, bij Nika. Als ik Tobe zie, dan moet ik meteen denken aan dat liedje van mega Mindy? :S maar dat zal weer aan mij liggen :P. Maar de naam is niet maan smaak. Kobe vind ik dan wel wat leuker.

Groetjes!

• Maut

Bedankt allemaal voor de reacties!

Blijkbaar valt Sep(p) toch het meest in de smaak, ik vind het ook (net als Nika) een erg vrolijke naam, voorlopig hou ik het dan toch op Sep(p), wie weet wordt het na een tijdje wel DE naam en dan kom hier terug voor raad ivm de schrijfwijze.

Seth, Tobias, Kobe en Dante vind ik ook leuk, maar dan toch liever Sep(p)

Milos, Milow, Milo en Midas vind ik ook niet zo leuk als Milas.

• Laura

Hoi Maud,

Ik lees nu met de link die je hebt neergezet pas je reactie op je vorige topic (komt door dat rare nieuwe forum haha)

Dus een erg verlate antwoord van me…

Vroeger zat er bij mij op de middelbare school een jongen die Milas heette (waar ik stiekem enorm verliefd op was :D )

en ja die naam is me bijgebleven, vind het een hele leuke naam!

Trouwens, ik vind de combi Nika en Milas ook goed kunnen hoor, vind het niet raar klinken of staan. Sepp vind ik ook wel aardig, maar is niet helemaal mijn smaak, past wel goed bij Nika.

Groetjes Laura.