Sara of Sophie?

• Irene

We twijfelen ontzettend tussen de meisjesnamen Sara en Sophie! Ik heb een nichtje die Sara heet, maar zie haar verder eigenlijk nooit. Mijn man vindt Sophie helemaal het einde! Het is best een populaire naam, maar wij kennen nog geen Sophie's in onze omgeving. En wat zegt eigenlijk zo'n Top 10 met namen?

Wat vinden jullie?

• Lizzie

Sophie leuker dan Sara !

Wat vind je van Sofee of Sèra / Serra ?

Groetjes Lizzie.

• Flo

Ik vind Sara mooier als Sophie!

Gr. Flo

• Elis

Sara

• Yvon

Hier (randstad) barst het echt van de Sophie's -> ik zou dus Sara doen (tu)

• Choclatss

Ik vind ze beide erg leuk ! Aan mij heb je niks !

En dat je een nichtje hebt die sara heet betekent niet dat je die naam nu niet kan geven !

Je moet gewoon de mooiste naam kiezen en als dat Sara is, dan is dat zo !

• Jizz

Beide namen supermooi met een kleine voorsprong voor Sara.

Doe wat je gevoel je ingeeft, gewoon niet denken aan nichtjes en namen top 10s.

Succes met jullie keuze.

• Hagar

Sophie vind ik echt de mooiste naam. Het is wel een top 10 naam en ja, ik hoor de naam heel vaak, maar ik vind het wel een tijdloze, internationale naam in tegenstelling tot sommige andere top 10 namen, dus dat zou ik geen probleem vinden.

Misschien is Sophia nog een oplossing? Ook erg mooi en minder vaak voorkomend.

• Irene

Bedankt voor al jullie reacties! Sophie vinden wij ook super! We moeten ons inderdaad niet laten leiden door Top 10 lijstjes. We vinden Sophie al tijden een mooie naam, maar vond het ook wel jammer dat de naam zo populair is in NL! Maar goed, in onze omgeving kennen we er nog geen 1! Dat scheelt!

• Kmv4

Sara veeeeeeeeeeeeeeel mooier, Sophie is zoooooooo vreselijk populair en saai.