Spontane bevalling!

• jIZZ

Je eigen kinderen:

Je woont op een boerderij en je dochter heeft een echte hollandse naam: Kee(tje).

2 jaar na de geboorte van Kee heb je een zoontje gekregen, genaamd: BRENT…………….

Nu ben je zwanger van een tweeling (jj/mm/jm): .JENS & SEM,- BRITT & FLEUR,- SEM & BRITT

Je hebt een geadopteerde zus uit China. Zij heeft haar twee dochtertjes dan ook ‘echte’ chinese namen gegeven, namelijk: LIAN & YENA

Je broer verhuist vaak voor zijn werk en dan veelal naar het buitenland. Zijn 2 zoons en dochter hebben dan ook internationale namen, namelijk: BRYCE, KIAN & ZARA

Je vriendin, die in de stad woont, heeft 4 kinderen. Zij en haar man zijn gek van mythologie (bepaal zelf welke: griekse/germaanse/keltische etc.). Ze hebben 2 dochters en twee zoons, genaamd: JUNO, ARES, DIONE & PHOEBE

Je buren hebben hun kinderen namen gegeven die erg in opkomst zijn. Ze hebben 3 zoons en 2 dochters. Zij heten: .MATHIS, WISSE, SVERRE, MARE & MINDE

• mv Seth

Je eigen kinderen:

Je woont op een boerderij en je dochter heeft een echte hollandse naam: Kee(tje).

2 jaar na de geboorte van Kee heb je een zoontje gekregen, genaamd: Zeb

Nu ben je zwanger van een tweeling (jj/mm/jm): Jur & Max, Jur & Pien, Pien en Noor

Je hebt een geadopteerde zus uit China. Zij heeft haar twee dochtertjes dan ook ‘echte’ chinese namen gegeven, namelijk: Fen & Mei

Je broer verhuist vaak voor zijn werk en dan veelal naar het buitenland. Zijn 2 zoons en dochter hebben dan ook internationale namen, namelijk: Daniel, Michel & Nina

Je vriendin, die in de stad woont, heeft 4 kinderen. Zij en haar man zijn gek van mythologie (bepaal zelf welke: griekse/germaanse/keltische etc.). Ze hebben 2 dochters en twee zoons, genaamd: Phoebe, Thor , Geb & Ceres

Je buren hebben hun kinderen namen gegeven die erg in opkomst zijn. Ze hebben 3 zoons en 2 dochters. Zij heten: Gijs, Mees, Jens, Lieve & Mette

• Evva

Mijn eigen kinderen:

Ik woon op een boerderij en je dochter heeft een echte hollandse naam: Kee(tje).

2 jaar na de geboorte van Kee heb ik een zoontje gekregen, genaamd: Thijs

Nu ben ik zwanger van een tweeling Cas en Eva/ Nore en Eva/ Cas en Sem

Ik heb een geadopteerde zus uit China. Zij heeft haar twee dochtertjes dan ook ‘echte’ chinese namen gegeven, namelijk: Limei & Tao

Mijn broer verhuist vaak voor zijn werk en dan veelal naar het buitenland. Zijn 2 zoons en dochter hebben dan ook internationale namen, namelijk: Miles, Brian, Sarah

Mijn vriendin, die in de stad woont, heeft 4 kinderen. Zij en haar man zijn gek van mythologie ( griekse/germaanse/keltische) Ze hebben 2 dochters en twee zoons, genaamd: Anna, Chloe, Julius en Leon

Mijn buren hebben hun kinderen namen gegeven die erg in opkomst zijn. Ze hebben 3 zoons en 2 dochters. Zij heten: Olivia, Maren, Karsten, Dion en Sverre

Leuk, deze ‘spelletjes’! :). Af en toe best even lastig..