Danielle Oerlemans bevallen

• Madelief mv 1

Daniëlle Oerlemans bevallen

Uitgegeven: 12 juli 2009 19:04

Laatst gewijzigd: 12 juli 2009 19:21

LOS ANGELES - Daniëlle Oerlemans is vrijdagavond bevallen van een dochter. Dat heeft een woordvoerster van haar echtgenoot Reinout Oerlemans zondag gemeld. Katelyn Jane is het vierde kind van het echtpaar.

Het tweetal woont tegenwoordig in Los Angeles. Zij hadden al twee zoons, Thijmen James van acht en Benjamin Jack van drie, en een dochter, Fiene Joan van vijf. Moeder en dochter maken het goed, aldus de zegsvrouw.

Ik vind de naam niet zo geweldig… vind hem ook niet zo leuk bij de rest van de 3 namen passen. Wel grappig dat ze echt van die amerikaans/engelse 2de namen hebben van 1 lettergreep.

• Jizz

Ik kan de eerste naam van het meisje echt niet mooi vinden, maar Fiene vind ik ook niet mooi ( is waarschijnlijk ook niet uit te spreken in Amerika)

Wel leuk dat alle tweede namen, James, Jack, Joan, Jane zo mooi bij elkaar passen.

• Marie-Louise mv. Norah&Samuel!

Ik had iets anders verwacht naast Thijmen, Benjamin en Fiene! Daarnaast vind ik Katelyn helemaal niet mooi.

Jammer…

• Lizzie

Ik had ook iets heel anders verwacht, maar qua uitspraak vind ik Thijmen, Benjamin, Fiene en Katelyn prima kunnen. Ik vind het ook wel een mooie naam, maar ik zou het zeker anders hebben geschreven. Bijvoorbeeld als Caitlin !.. Dit zou ook veel mooier bij de andere 3 namen passen.

Groetjes Lizzie.

• S.

Zou het uitgesproken worden als Keetlin of misschien als Caathelijn (afgekort Kaatje?)? Zou ook nog kunnen, omdat al hun kinderen zo'n echt Nederlandse voornaam hebben …… (zou dan wel gekozen hebben voor een andere spelling, maar dat zou ik voor ‘Keetlin’ ook doen!)

• Bayou

Nou ja, ik vind het geen mooie naam, hij past niet bij hun achternaam en niet bij de namen van hun andere kinderen.

Mocht ze thuis Kaat genoemd worden, dan vind ik dat in ieder geval al beter klinken.

• Fee

Ik denk dat het gewoon op z'n hollands wordt uitgesproken als kattelijn. Vind het wel passen bij die andere hollandse namen hoor.

die 2e namen allemaal engels, kort en met een J vind ik ook wel grappig al vind ik Joan en Jane wel erg op elkaar lijken.

• .

Kate vind ik mooier dan Katelyn, maar goed daar past Jane weer niet bij.

De 2e namen zijn stuk voor stuk erg leuk!

• nikki

ik denk zowiezo niet dat het op zn nederlands wordt uitgesproken anders werd het niet zo geschreven.

ik vind de naam niet mooi. beetje ordi..helemaal naast de wat meer kakkie namen benjamin fiene en thijmen