Watvinden jullie van ....

• Mv F&B

de naam Mare?

Die hebben we als optie voor een meisje, maar twijfel of het niet gaat klinken als “maar eh”…..

Of is dat gewoon een kwestie van wennen?

• Kmv4

Ik vind het niet zo'n leuke naam, hier in de buurt wonen trouwens ‘n stuk of 3 Mare’s van rond de 2 jaar oud.

• Mv F&B

hier ken ik niemand die zo heet. ik vind de naam wel leuk, maar zit over de uitspraak te denken..“maar eh..”

• Marieke72

Ik vind de klank echt heel mooi!!

En bij “maar euh…” ligt de klemtoon meer op euh toch?

Marieke

• Piano

Best een leuke naam, al hoor ik liever het pittigere Maren!

Maar uh heb ik ook wel een beetje, maren is dus de ideale oplossing :).

• Evva

Ik vind dat echt een prachtige naam! Heel mooi.

Ik vind het iets leuker dan Mara. Maren vind ik ook leuk, maar ik vind Mare leuker op papier staan.

Je hebt natuurlijk misschien het probleem met Maar-euh. Maar ik denk dat dat bij iedere naam wel zo is.

De betekenis is trouwens sprookje/vertelling. In het Italiaans Zee. :) mooi toch?!

• Mv F&B

geweldig:D dit word hem als het een meisje word.

• - Lieve -

Mare, leuk! Zeë vind ik nog leuker, maar Mare is ook leuk hoor!

• Yvon

Mare = leuk! :-)

• Nienke

Ik vind Mare een erg mooie naam en had totaal niet nagedacht over die uitspraak. Ik vind dat mensen op dit moment soms kunnen doorslaan in het bedenken van “originele' namen, ik hoorde pas de namen ”Dapper" (voor een niet dapper uitziend jongetje) en Poppie, dan heb ik mijn twijfels bij of je de kinderen daar op lange termijn gelukkig meemaakt…..

Maar Mare is echt prachtig!!!!! DOEN!!!! Ik heb nog nooit iemand gehoord die zo heet overigens.

Hebben jullie ook al een jongensnaam in gedachten of weet je dat het een meisje wordt?