En deze?

• Cerise

Hai,

Ayaan vind ik nog steeds prachtig, maar ben toch verder aan het kijken. Wat vinden jullie van Saris?

En welke namen vinden jullie een beetje in dit straatje passen, oftewel, wat zou ik nog meer mooi kunnen vinden?

Dank jullie wel.

Cerise

• Marie-Louise mv. Norah&Samuel!

Ik vind Ayaan ook erg mooi, de klank en op papier ook. Maar het doet me teveel denken aan Ayaan Hirsi Ali. Maar als dat voor jou geen ‘probleem’ is: doen!

Saris vind ik niet zo mooi. Misschien zit hier nog iets voor je bij:

Aziza

Binti

Cyrah

Diara

Elom

Faiza

Fola

Goma

Hidi

Isabis

Jira

Keeya

Limber

Malika

Nala

Oba

Pemba

Quanda

Rossa

Sabra

Tamu

Uzuri

Venda

Winna

Yejide

Zaila

• .

Vind je het mooi omdat het wel wat weg heeft van je eigen naam?

Ayaan Saris kan toch ook?

• Cerise

Cerise is niet mijn echte naam. ;-)

Het gaat me om de roepnaam, een eventuele tweede en eventuele derde naam komen daarna wel.

Bedankt Marie-Louise, maar de namen zijn te buitenlands. Ik kan me voorstellen dat dat een beetje aansluit bij Ayaan en Saris, maar ik neig meer naar de hollands klinkende namen. En dan met een aparte twist :)

Cerise

• Marieke72

Saris vind ik op de een of andere manier een autotype naam….

Ik vind Ayaan mooier klinken, maar sorry ik heb te veel associatie met Hirsi Ali zoals hier veel zeggen. En dat vind ik nu eenmaal een niet al te nette mevrouw met hele slechte streken…

Marieke

• Jizz

Sorry maar ik vind Ayaan een vreselijke naam.

Saris wel leuk maar klinkt wat hard, is Seres misschien iets, dat spreek je uit

als SAIR-ees lijkt wel wat op elkaar maar ik vind het mooier klinken.

• sas mv 3

ik vind saris hartstikke leuk!

sare vind ik ook super!

• Cerise

Hai,

Marieke, is dat niet de Toyota Yaris ;-) haha.

Jizz, Seres zou ik schrijven als Ceres. Dan wel mooi, maar de aa-klank spreekt me op het moment meer aan.

Sas, Sare ook leuk, maar te gewoontjes. Saris is toch aparter, maar klinkt ook wel weer vrij normaal in de oren doordat het lijkt op Sara, Maris(ka) ed.

Iemand aanvullingen?

Cerise