wat vinden jullie van de naam.....

• Monique-Quijs

Ik ben eigelijk best wel heel erg nieuwsgierig wat jullie van de jongens naam

NIKKELA vinden??

Je spreekt het uit als Nik-ke-la…

Ik ben erg zelf nog altijd super blij mee maar zou graag jullie mening eens willen horen omdat onze omgeving er heel erg aan heeft moeten wennen!!!

• Bayou

Ik vind zo'n oud-Limburgse voornaam heel leuk (kom zelf uit Zuid-Limburg).

In onze familie hebben we een Niek van 20, die wordt door opa vaak liefkozend Nikkela genoemd.

Ik kan me best voorstellen, dat mensen er aan moeten wennen, omdat de naam tegenwoordig bijna uitgestorven is.

Een vriendin heeft 3 jaar geleden een Kep (oud-Limburgse vorm van Kasper) gekregen, Dat was ook wel wennen, maar nu vind de naam super !

• Yvon

Ik vind het een leuke naam voor een ander ;)

Ik had gewoon (als ik voor die genre zou gaan) Nicolai gedaanB)

• Marie-Louise mv. Norah&Samuel!

Nee, ik vind de naam niet mooi. Het klinkt zo vrouwelijk, naar mijn idee. En ik zou er ook heel erg aan moeten wennen!

• Lizzie

Ik vind het wel wat hebben !

Net zoals Nicola(s) en Nicolai / Nikolai etc !

Groetjes Lizzie.

• Debs mv D en J

Niet echt mijn smaak, maar dat komt denk ik omdat ik er ook aan zou moeten wennen

• Isaura

Klinkt heel vrouwelijk.

Als ik die naam zie denk ik gelijk aan een vrouw ;)

• Esther

Ik vond het in eerste instantie ook gelijk klinken als een meisjesnaam. Ik had er nog nooit van gehoord en moet er nog erg aan wennen.

Ik vind 'm ook niet zo mooi.

• Evva

Ik vind de naam aan de ene kant een beetje vrouwelijk stoer. Maar aan de andere kant een echte jongensnaam!

Inderdaad moest ik ook even wennen. Maar ik denk als je de naam vaker gebruikt je hem ook ‘normaal’ gaat vinden. Hele unieke naam! :) best mooi.