Wat vinden jullie van deze namen?
Meisje:
- Liss
- Florine
- Julin (spreek uit; Djuulin)
Jongen:
- Maui (spreek uit; mauwie)
- Mauri
- Florenz
Meisje:
- Liss –> leuk maar liever liz das wat stoerder
- Florine –> vind deze naam niet zo mooi vind het passen bij olivier etc (verwende kinderen)
- Julin (spreek uit; Djuulin) –> leuk
Jongen:
- Maui (spreek uit; mauwie) –> leuk voor een kat maar niet voor een jongen
- Mauri –> kan, maar dan wel voor een buitenlands kindje (en vind het meer voor een meisje )
- Florenz –> kan, liever Lorenz
Meisje:
- Liss -> Liever als Liz
- Florine -> Is wel leuk, maar een beetje kak… maar dat is dus een kwestie van smaak. Ik vind hem leuk!
- Julin (spreek uit; Djuulin) -> Juulin vind ik leuker, niet met die D er voor
Jongen:
- Maui (spreek uit; mauwie) -> leuk voor een kat
- Mauri -> te vrouwlijk
- Florenz -> Vreemd geschreven… tenminste, in mijn ogen..
Meisje:
- Liss…….Liz mooier !
- Florine……. wel oke, maar dan Liever Floor
- Julin (spreek uit; Djuulin)….. Uitspraak Djuulin niet mooi, als Julin al een stuk mooier !
Jongen:
- Maui (spreek uit; mauwie)….. veel te poesje mauw, maar geschreven ziet het er mooi uit !
- Mauri….. heeft wel wat, maar misschien eerder voor een meisje…. of is het een jongensnaam ?
- Florenz…………… ik zie veel liever Floris ! Die z op het einde bij Florenz zie ik niet zitten
Ik vind het persoonlijk leuker om iemand de naam ‘Florine’ te geven, het kan vanzelf alsnog Floor worden als je uiteindelijk dat gebruikt,
en Maui… ik vind het geschreven inderdaad zo mooi, uitgesproken eigenlijk ook wel, doet me niet gelijk aan een miauw denken, haha.
en Mauri.. kan voor zowel een jongen als voor een meisje!
en die ‘z’ op het einde.. het was een creatieve uitspatting, ik ken iemand met de naam ‘maren.z’ (die punt weggelaten natuurlijk), en ik moest er aan wennen maar vind het nu een hele leuke naam, vandaar die z creatie!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?