wat vinden jullie van deze naam

• elze

geboren gisteravond bij een kennis van mij een 2e zoontje een jongetje hij heet Matthias het andere kindje heet Maarten hoe vinden jullie de combi van die namen Maarten en Matthias is dat niet een beetje jut en jul achtig of valt het wel mee, vind de naam wel lief. het is in ieder geval een pracht kereltje met een bos zwart haar.

• Isaura

Matthias is een erg leuke naam :D

Ik vind het geen jut en jul

Apart van elkaar zou ik ze kunnen geven, maar in combi niet (te veel Ma- en dezelfde beginletters)

• elze

je bedoelt geen Maarten Matthias of andersom, voluit heet het jongetje Matthias Johanan

maar de roepnaam is Matthias dat andere kindje wat ze al hadden heet Maarten en is 3 jaar

• Evva

Ik vind Matthias wel redelijk leuk, maar niet echt geweldig. Maarten vind ik dan weer wel stoer. In combi is het misschien een beetje Jut en Jul ja, maar opzich vind ik het wel kunnen ;)

• Isaura

Ja dat snapte ik ook

maar ik zou de namen niet kunnen geven aan de 2 jongentjes

ik wil namelijk geen kinderen met dezelfde begin letter

en vind dat er dan bij te veel roepnamen de Ma- in voor komt ;)

• elze

ok, ik snap het had ik zelf ook wel een beetje toen ik het hoorde, nu ben ik er aan gewend en vind het wel leuk staan.

• Jizz

Ik vind dit een hele saaie combinatie. Los van elkaar zijn het wel leuke namen.

• Noni

Geen jut- en jul namen hoor vind ik. Klinkt juist wel gezellig in mn oren deze combi. Ik zou ze niet geven, wegens zelfde voorletter.