Dochter voor prins Floris en prinses Aimée

• Noni

AMSTERDAM (ANP) - Prinses Aimée, de vrouw van prins Floris, heeft zondag het leven geschonken aan een kerngezonde dochter. Het meisje, Eliane Sophia Carolina, werd om 14.50 uur geboren in het VU ziekenhuis in Amsterdam. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekendgemaakt.

Eliane is het tiende kleinkind van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven. Ze woog bij de geboorte 4050 gram. ,,Wij zijn ontzettend dankbaar en intens gelukkig met de komst van ons dochtertje en zusje van Magali'', lieten de ouders weten.

Leuke naam:D

Al moet ik toch zeggen dat ik mijn eigen variant met dubbel N leuker en fijner vind klinken.

• Evva

Ik vind het wel een mooie naam. Al zou ik hem zelf niet zo gauw kiezen. Maar ik vind het zeker passen bij de rest van alle Koninklijke namen :)

• Isaura

Magali is niet mooi

Eliane Sophia Carolina leuk :)

Vind het wel erg koninklijke namen (zeker als combi)

• Piano

Sophia als eerste naam was mooier geweest :).

Wel leuke combi Magali en Eliane, al vind Eliane wel een beetje geweest.

• Bayou

Geen verkeerde naam, maar de naam vzn haar zus Magali vind ik mooier

• Hager

Eliane: wel mooi maar Eline vind ik liever en zachter

Sophia: heel mooi

Carolina: Caroline had ik mooier gevonden

maar toch..mooie combinatie

• Zea

Mijn eerste ingeving was ‘wat afgezaagd!’. De naam is een samenvoeging van nichtjes Eloïse en Ariane. Wel koninklijk inderdaad, maar weinig origineel.

Maar ok, geen verkeerde naam qua klank.

Zea

• Marloes2

Brrrr, wat een vreselijke naam! De andere twee namen vind ik wel ok.

• isra

magali vele malen origineler, sprankelender en mooier, vind eliane beetje plomp