Oscar.

• Stijntje

Wat zijn jullie associaties bij de naam Oscar? Is dit een kaknaam of niet? Is er iemand die vindt dat deze naam scandinavsich aandoet?

• Marie-Louise mv. Norah&Samuel!

Ik kan me geen baby voorstellen met de naam Oscar!

Maar verder vind ik het wel een leuke naam. Niet echt kak en ook niet scandinavisch.

• Jac

Ik denk eerst aan de Oscars in Amerika. Daarna aan een Engelse man op leeftijd. Vind de naam abslouut niet Scandinavisch maar juist Engels/Amerikaans, maar dan wel in de catogorie kaknamen.

• Jizz

Ik vind Oscar geen kaknaam en ook niet Scandinavisch ( maar ook niet zo mooi eigenlijk) (:P)

• Kaat

Ik vind Oscar leuk! Ik vind het geen kaknaam, ook geen Scandinavisch aandoende naam. Ik vind het wél een stoere internationale naam die volgens mij niet al te vaak voorkomt (denk ik tenminste).

• MarjoleinAM

Vreselijke naam. Ik vind 'm Spaans, en anders verre van Scandinavisch Maar ik heb het niet zo op O-namen.

• - Lieve -

Ik denk aan Sesamstraat :D

• M.mv.T.S.R*en M.

ik moet ook aan Sesamstraat denken……maar niet negatief ;) ik vind door de sesamstraat Oscar die naam eigenlijk heel erg leuk, grappig en stoer :D

• Megan

´t is niet echt mijn smaak, maar ik vind het ook geen lelijke naam.

• .

Ik vind het lelijk, maar ik houd sowieso niet van namen beginnent met een O…

Behalve Olivia :P