Oeps!

• Sophia

Soms kan zelfs da ambtenaar vd BS je aan het twijfelen brengen. Over de spelling van de tweede naam van onze zoon vroeg zij: “Is het niet Rijnder?” Het was dus Reinder en dat stond ook op het papiertje dat ik uiteraard had meegeven. Mijn man belde mij voor de zekerheid toch maar even….

Ik moet er niet aan denken dat ze Rijnder had opgeschreven, ook al is het de tweede naam!

• Jizz

Ja je kunt je kind natuurlijk zelf gewoon Stacey noemen maar bij officiele dingen,

word toch echt de foute naam opgelezen.

• M.mv.T.S.R*en M.

jeetje wat een fout….maar kan me wel voorstellen dat een papa zo zenuwachtig is dat hij het verkeerd doet ;) daarom heb ik ook bij alledrie een briefje meegegeven wat achteraf maar goed was ook :D

zo twijfelde mijn man bij thuiskomst na de aangifte van onze oudste (die nota bene naar hem zelf is vernoemd) of het Theunis of Teunis was :D en bij de middelste belde hij op of het nu Jakob was of Jacob? (de 2e dus ;) ) bij de jongste verliep alles gelukkig gesmeerd (tu)

• Sophéa

Kennissen van ons kregen een zoon die ze Nick wilde noemen, zijn vader was zo in de wolken met de kleine ‘Nicky’ dat hij hem ook als Nicky heeft aangegeven bij de burgerlijke stand. Die knul is nu over de 20 en heet nog steeds Nicky.

• Choclatss

Ik had het zelf mooi gelaten bij Mats Timo !!

Mooier dan Thimo met een h : + )

• francie

men man noemt nicky en ik vin dit een geweldige en lieve naam!

toch even denken wat jullie zeggen hé

hoor het liever dan piet en jan