mededeling

• sonneetje

eindelijk hebben we 2 namen die wij samen mooi vinden gevonden.

onze dochter gaat of Lize of Zara heten

Lize Niene Ronella

Zara Niene Ronelle

nu de laatste weken nog even goed nadenken welke van de 2 het dan echt wordt.

wij zijn er helemaal blij mee na weet ik veel hoeveel namenlijsten te hebben bekeken

• Piano

Ik vind ze allebei leuk bij Rens of Joran.

Ben benieuwd wat het wordt.

• Lizs

Beide namen zijn erg mooi!

Zelf heb ik Zara hoog op mijn lijstje staan en ik zou voor Ronelle in plaats

van Ronella kiezen.

Succes met jullie keuze.

• Mam van BMP

Zara vind ik leuk! Maar zou wel bang zijn dat mensen Sara gaan zeggen, zo saai ;)

Lize klinkt voor mij niet af.

Ben benieuwd wat het gaat worden! Succes met de keus.

• sonneetje

zou je denken dat ze sara gaan zeggen???? of is het een kwestie van wennen. Die naam hoor je hier helemaal niet.

Ik vind Sara niet mooi

• solo

Wat is volgens jullie dan het verschil tussen Zara en Sara? Qua uitspraak hoor ik weinig verschil. Als je Sara niet mooi vindt, zou ik ook niet voor Zara kiezen. Overigens zul je met Lize weer het probleem hebben dat mensen Lisa zullen gaan zeggen. Van de twee vind ik Lize het mooist, maar vanwege de spraakverwarring met Zara/Sara en Lize/Lisa zou ik geen van beiden kiezen…

• Lizzie

Dan ga ik zeker voor Zara (Niene Ronelle) !

Groetjes Lizzie.

• Mam van BMP

Een z of een s hoor ik heel goed verschil tussen hoor!

• Mam van BMP

Ik denk dat er veel mensen zullen zijn die denken dat het ondanks de Z toch als Sara uitgesproken moet worden.

Ik heb jaren geleden de naam op mijn lijstje gehad en vriendinnen zeiden toen gelijk Sara als ik om hen mening vroeg terwijl ik toch duidelijk Zara had gezegd.

• Marloes2

Als je in Noord-Holland woont, zullen veel mensen Zara uitspreken als Sara en Lize als Lise. Dat hoort nu eenmaal bij het accent. Overigens woon ik zelf ook in Noord-Holland, maar ik spreek de z wel goed uit. Het geldt dus niet voor iedereen.