poll: volgorde topics

• Bayou

Hier een poll over de volgorde van de topics.

Wat ermee gedaan wordt, laat ik aan de webmaster/beheerder over ;)

Om een eerlijke uitslag te krijgen, graag maar 1 x stemmen

Vote in my poll!

P.S.

Ik ben ervoor om nieuwe topics bovenaan te plaatsen; ben ik toch al gewend van andere fora en het geeft duidelijk aan welke onderwerpen “hot” zijn.

• Kmv4

Ik kick 'm ff omhoog in de hoop dat er het een en ander zal worden aangepast ;)

• Lisa mv Jélin

Waaaah, dit rund heeft per ongeluk het verkeerde antwoord aangevinkt :S

• Petr@

De webmaster/beheerder kan hier volgens mij niks tegen/aan doen ……… alle prikborden van startpagina.nl zien er zo uit /gaan er zo uit zien

• .

Shit, stem ik nog verkeerd ook! De formulering is onduidelijk. Ik zie graag de nieuwe topics bovenaan en niet de nieuwe ‘berichten’… snappie?!

Stiekem dus toch 2 x gestemd, misschien dat de Ronn dit mee kan nemen, sorry!

Liefs Isa

• Choclatss

Ik heb gestemd !!

Topics met nieuwe reacties bovenaan plaatsen?

En mijn antwoord was: NEE !! ik ben er tegen !

• Bayou (ex-Blue)

De formulering is duidelijk, hoor.

Nieuwe topics komen altijd bovenaan.

Dat is nu zo en dat was in het verleden zo, dus daar hoeft niet over gestemd te worden.

Het gaat er om, dat berichten naar boven geplaatst worden (of niet) als er een nieuwe reactie op komt.

• S.

Zo, ik heb ook gestemd: NEE! Niet het topic met nieuwe reactie bovenaan. Ik zoek me suf naar berichten die nieuw zijn maar doordat er weinig gereageerd is ergens op blz 3 staan…..

• Kmv4

Het kan wel worden aangepast, het babyprikbord is gewoon op volgorde van plaatsen, wanneer je op een ouder topic reageert komt deze niet automatisch bovenaan te staan.

• Megan

Ik hoop ook dat het aangepast wordt, ik vind het maar niks zo.. totaal niet overzichtelijk!