Femme en??

• Mv F&B

zowel jongens als meisjes naam zijn we niet over uit. We zoeken niet per se iets Fries maar we zijn er met de jongensnaam wel steeds toevallig in die richting. Liever geen 2e letter een E en dan weer 2 medeklinkers en dan weer een E..zoals Sanne of lotte of Seppe. Dan krijg je zo´n jut en jul idee.

voor jongen hebben we

Tieme

Siebe

Silvijn

Siem

Meisje:

Mairin

Marin

Irsa

Suggesties?

• jonne

Ik vind Femme en Silvijn mooi vooral om dat het niet eindigt op een e

en voor een meid Femme en Irsa omdat het twee totaal verschillende namen zijn kwa klank.

• Yvon

Ik ga met Jonne mee :)

• Megan

Wat vind je van Maire?

• Mv F&B

en dat spreek je gewoon zo uit Maire…lijkt alsof marie verkeerd geschreven is, maar het klinkt wel leuk, neem hem mee!

Silvijn vind ik wel stoer bij Femme

Irsa is van dat zweedse kinderprogramma;) denk alleen dat Femme die link legt.als haar zusje straks ook Irsa heet.

• Kimmie

Mijn collega heet Maire (officieel Maíre, met accent op de i), het is een Ierse naam. In Nederland spreek je het gewoon uit als Mai-re, in Ierland zeggen ze Ma-oi-ra.

• Eponine

Van de namen die jij noemt zou ik voor Siem gaan bij de jongens en voor Irsa bij de meiden.

• Lizs

Ik zou voor Femme en Silvijn gaan

Voor een meisje vind ik het wat moeilijker, dan denk ik toch dat Maire het mooist is.

Zelf vind ik Femme en Silke heel leuk klinken of Femme en Meike.

• Mv F&B

ja silke de naam vind ik leuk, maar diegene die ik ken met de naam Silke bbbrrr dat is dan weer zo jammer.

Meike is ook wel leuk, maar dan moet ze het altijd spellen maaike of meike en dat vind ik niet zo leuk.

Vriend vind Silvijn ineens niks meerX(mannen!!

Bedankt allemaal voor het meedenken.

• eloys

En Seb/Sepp in plaats van Seppe dan?

Irsa vind ik heel erg leuk.