Sja, dan verwacht je ook geen Julia oid ;)

• Laura

Au.rin en No.rea hebben een zusje gekregen : Eva.dne :)

• Madelief mv 1

Hoe? moet je dat aanelkaar uitspreken… amai… nou doe dna maar julia hoor ;)

• Fransje7

Wat is dat toch met die puntjes ertussen. Vind ik zo vreemd!! Hoe bijzonder willen we zijn….

• AnnA.

heel apart inderdaad!! aurin vind ik wel heel leuk! ja die puntjes elke keer ertussen snap ik ook nooit. dat zie ik wel meer hier!

• Esther

Die puntjes staan er tussen zodat de namen niet zomaar gevonden worden via Google. Dit prikbord is erg goed te vinden via Google en zo'n unieke naam vind je dan snel terug. Voor niet erg unieke namen vind ik de puntjes over het algemeen niet nodig, hoewel het bij een bepaalde combinatie weer handig is.

• AnnA.

nergens om hoor, maar als je niet wilt dat je unieke naam gevonden wordt, moet je het niet op internet zetten!!!

dus ik vind het nog steeds onzin..

• S.

Nou ja, Anna, ik geloof ook niet dat het de moeder van de kinderen is die de namen op internet zet. Laura heeft nog een vraagteken achter haar naam. En vooral de combinatie van aparte namen is via Google zop gevonden. Je moet toch een manier bedenken om lekker over andermans namen te kunnen kletsen he…..:P

• Marlous

Hoe spreek je de naam uit ? Als E-vad-ne gewoon?

• Laura

Ik vind het geen onzin, en aangezien ik het plaats maak ik dus zelf uit of ik het zo doe of niet.

Het zijn trouwens de kinderen van mijn zusjes zwager en zijn vrouw.