Op deze sie zie je hoe belangrijk een juist voornaam is. Je kunt je eigen naam onder de loep nemen, je naam veranderen én je leest de 19 beste tips om een naam voor je kind te kiezen.
http://www.kabalarians.com/
En, wat denken jullie?
Zea
De analyse van je naam vind ik een leuk fun-momentje. Ik hecht er echter totaal geen waarde aan.
Ik vind niet dat je persoonseigenschappen uit een naam kan halen, er zullen vast andere mensen met dezelfde voornaam als mij zijn die totaal andere eigenschappen hebben.
Ik denk dat ze gewoon in die generator de meest voorkomende dingetjes hebben gestopt. Het grootste deel van de mensen wil wel graag een eigen plekje en een eigen gezin, en de meeste mensen houden niet van ruzie. (uiteraard uitzonderingen daargelaten)
Ik kan me wel vinden in het idee dat een naam bepaalde persoonseigenschappen uitstraalt, en om je naam te veranderen naar je karakter vind ik wel een mooi idee, maar de naam die je ouders je geven staat niet voor wat voor een persoon je zal worden is mijn mening. De tips zijn ook wel geinig maar ik zal ze nooit gebruiken.
Your first name of Daisy has made you a hard worker with a meticulous sense of detail. –> Klopt
You have a great deal of patience and independence, and you can be relied upon to complete your undertakings. –> Klopt
Although the name Daisy creates the urge to be creative and original, we emphasize that it limits your versatility and scope, tuning you to technical details. –> Klopt
You are stable, trustworthy, homeloving, and logical in practical matters, but rather unresponsive to suggestions from others. –> Klopt
Although the name Daisy creates the urge to be creative and original, we emphasize that it limits your versatility and scope, tuning you to technical details. –> Klopt half…
Dus van de 7 kloppen er 4… best goed…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?