dit wordt 't zeer waarschijnlijk

• alyn

een paar dagen geleden heb ik jullie nog om raad gevraagd voor onze namencrisis, we hebben nu al een paar dagen een terugkerende combi die we beiden mooi vinden.

Het zusje van Marinthe zal waarschijnlijk gaan heten Brecht Julia, met roepnaam Brecht.

In praktijk zal je haar de eerste jaren wel Brechtje noemen, maar dat wilde ik niet op papier :-))

Groetjes Nynke

• Yvon

Ik vind het mooi!!!

• isra

prachtig! stoer en toch vrouwelijk en lief

• Tineke mv JHB

Mooie naam! Onze jongste heet Brechtje Tialda Elisabeth. Wij hebben bewust gekozen voor Brechtje ipv Brecht al officiële naam, omdat wij dat op papier mooier vonden. Ze is nu bijna 6 maandjes en we noemen haar eigenlijk altijd Brecht ipv Brechtje :D

• Laura + ? (28 juli '09)

Leuke naam! Ik kwam laatst ook een Brecht tegen in de C1000. Dat was een ultiem meisjesmeisje met grote blauwe ogen en mooie blonde krullen. Ik denk dat ze 3 was. Goede associatie dus :D

• Lieve

Ik vind Brechtje ook wat leuker dan Brecht. Ook mooier op papier en beter passend bij Marinthe. Maar als jullie Brecht mooier vinden, dan zou ik gewoon voor Brecht gaan!

Liefs,

Lieve

• Hagar

Brecht/Brechtje is niet mijn smaak, sorry. Naast het langere stijlvollere Marinthe vind ik Brecht erg kort en hard staan.

Julia supermooi!!!

• Marie-Louise mv. Norah&Samuel

Ik vind Brecht/Brechtje een lieve naam, wel kort naast Marinthe, maar dat geeft niks.

Ik zou eerder voor een naam als Julianne, Florianne etc. gaan, maar Brecht staat ook erg mooi naast Marinthe!

Brecht Julia is erg mooi!

• Ella.mv.Fien.en.Bregje

Ik vind het erg leuke namen maar ik vind Brechtje net iets leuker als Brecht.

Vind dat op papier mooier en dan kun je er zelf gewoon brecht van maken.

• Kim

Zelf zou ik voor Brechtje gaan.

Ik vind het wel een mooie combi :-)