Ik vind stiekem de naam Isaac wel erg mooi!:-D
Wat vinden jullie van deze naam?
Is een familienaam bij mij aan mn vaderskant.
Alle mannen heten Piet of Isaac/ Izaak, gaat dus over van vader op zoon.
Is gestopt bij mijn vader zijn oudste broer, hij heeft geen kinderen. Als wij een zoon hadden had hij Ischa geheten en dat vond ik dan wel grappig dat het toch een beetje terug zou komen.
mam van BMP: ik geloof dat ik iets mis. Je twijfelt bij ALLES aan ieders oprechtheid en eerlijkheid hier, maar schrijft vervolgens dat als je een zoon had gehad hij Ischa zou hebben geheten. WIE IS BJORN DAN?????
(sorry, ik erger me er een beetje aan hoe alles hier de laatste weken in twijfel wordt getrokken, en al helemaal hoe hier dan op gereageerd wordt.)
Kim: ik hoorde de naam pas voorbij komen en hij viel me op. Toevallig dat hij hier nu naar boven komt. Ik vind hem wat statig, maar aan de andere kant ook wel weer verfrissend en ‘nieuw’.
Bjorn is niet van mij en mijn man. Ik bedoelde dus gewoon dat als Maud een jongen was geweest zij Ischa hat geheten (of Skyler, daar waren we niet helemaal uit)
En wat betreft het twijfelen aan oprechtheid van prikkers. Dat heb ik slechts 2 keer gehad. Lieke bleek echt fake te zijn en verzon zelfs een dood kindje!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?