aan Geertje :D

• bonjah

Lieve moeder van S&S…

Als je tijd hebt…..wil je voor mij je namenlijsten eens doorspitten :D voor iets passends voor bij mijn meiden;) Je hebt altijd van die mooie suggesties, maar nu moet mijn meidenlijst echt langer.

ik vond Rozemijn in je laatste post ook echt prachtig. Heel graag iets liefs, meisjesachtig, tikje stoer en onverwachts en 2 of 3 lettergrepen :D

Dank je wel ;)

• Lieve

Hoi Bonjah!

Ik ben Geertje niet ;) Maar ik wilde wel even zeggen dat ik Rozemijn een héle mooie naam vind! Eerste keer dat ik 'm hoor, maar gaat zeker in mijn toplijstje! Laatst zei iemand op dit forum dat ze iemand kende met de naam Melief. Die vind ik wel een beetje in dezelfde categorie passen als Rozemijn en ook heel erg mooi!

Liefs,

Lieve

• Geertje mv 2

Heej Bonjah :D

Ik zal alvast een eerste spit doen:

Esmijn

Rozefien

Marente

Annemaj

Martsen

Birke

Julot

Beijke

Jacklijn

Cézanne (dochter van een vroegere kennis heette zo)

Nymphe

Lisemijn

Cismée (was de roepnaam, doopnamen waren Francisca Esmée)

Florente

Juniper (jeneverbes meen ik mij te herinneren)

Norijn

Julika

Lidewij (ik blijf 'm mooi vinden ;) )

Meriël

Madieke

Marlijn

Minnemijn

Nieke

Sabijn

Felize

Carice (bekend maar toch apart)

Charlize (idem)

Thura

Roselijn / Rozelijn

Sophae / Sofee

Liselijn

Ophélie

Geen idee of hier iets bij zit, misschien zijn ze te apart.

Liefs,

Geertje :D

ps: alles goed gegaan met de verhuizing? Beetje gewend weer in NL, kinderen op hun plek etc.

• Blue

Rozemijn vind ik ook een hele mooie naam, alleen vind ik hem niet voldoen aan de het citerium “tikje stoer”.

Ik vind het juist een hele zoete prinsesse-naam (maar wel een mooie naam).

Ik ben dan wel niet Geertje, maar misschien zit hier toch nog iets bij:

Anaïs

Annelief

Ellenoor

Hannemijn

Liseloor

Lizemijn

Ottelijn

Rozemin > nét weer iets anders dan Rozemijn

Welmoed

Milot

Marijs

Carmijn

Dorinthe

Lilotte

Marente

Marinthe

Rodinde

• Teuntje

Oei,

Dacht dat we er uit waren: Roosmarijn.

Twijfelde nog een beetje of het niet Rozemarijn moet worden, maar nu toch nog een nieuwe optie Rozemijn….lastig!

• wiwi

Oooh wat een leuke namen :), ja geertje en andere geertjes :D ben er erg blij mee….want jawel er komt een kleintje aan :) Nu weten we niet wat het gaat worden, maar de jongensnaam staat al 2 meiden vast.

En mmmmh Rozemijn is wel niet een tikkeltje stoer, maar mijn meiden hebben 1 zoetsappige naam en 1 apartere naam (wel gewoon nederlands, heel makkelijk, niet fout te schrijven, heeeeeeel weinig voorkomend)

Maar vanavond de hele avond op de eerste hulp gezeten, morgen naar de OK toch nog en nachtje thuis slapen, dus ik ga morgen even de balans met de nieuwe namen op maken :D

Dank dank alvast….en het mag altijd meer ;)

p/s we zijn inderdaad heerlijk gesettled, meiden naar school en toen….een klein kadootje.

• bonjah

oooh ja ik prik hier natuurlijk onder 2 namen :S, een beetje afhankelijk van welke browser ik gebruik……wiwi ben ik dus ook :D….vergeet ik telkens te veranderen

• Floor

Misschien Evelijn of Carolijn?

• Lieve

Nog wat namen in de categorie Rozemijn:

Philien

Katharijn

Fië

Lieselien

Evelie

Meinou

Filou

Julijn

Marinthe

Verijn

Marelien

Saphine

Liefs,

Lieve

• Geertje mv 2

Gefeliciteerd!!!

Wanner ben je uitgerekend? Ben heel benieuwd welke namen je gaat kiezen naast R.J. en E.M. !

Je gaat het wel posten hè als het zover is!! :D

Liefs,

Geertje.