maartje of fiene

• Ik mv Casper & ? 05-08-09

voor onze dochter, dus naast casper:

maartje of fiene en waarom?

we hadden fiene besloten, maar de twijfel blijft maar.

• mom to be

Fiene, heb ik nog niet eerder gehoord, maar vind hem erg leuk!

Ook wel een naam van nu.

Maartje heb ik wel vaker gehoord, ook wel schattig, maar ik vind zelf Fiene leuker. :-)

• Lizzie

Fiene !

Maartje vind ik echt niks.

• Lisa mv Jélin

Fiene! :-)

• Tineke mv JHB

Ik vind Fiene een mooie naam, maar heb daarnaast ook een zwak voor Maartje. Mijn favo tante van vroeger heet zo en het is ook de 2e naam van mijn zusje.

In combi met Casper vind ik Fiene echter toch het mooist :D

• Lotte

Maartje! Leuke frisse naam bij Casper en niet zo uitgekauwd als Fiene inmiddels is…

• Roos

Ik vind beide goed passen, maar Fiene ben ik inmiddels wel zat eigenlijk, veel te veel een modenaam. Vind Maartje daarom net wat frisser, zeker ook wat minder voorspelbaar bij Casper denk ik.

• Ik mv Casper & ? 05-08-09

hmm lastig lastig, vinden jullie het -tje aan Maartje niet storend?

Dat heb ik namelijk een beetje. Vind Maartje wel wat stoerder klinken als Fiene.

Fiene hoor je hier trouwens ( nog) niet zo heel veel. Werk op een school en tot vorig jaar in de kinderopvang en ben hem niet tegengekomen, ook bij cas zit er geen. Maar goed datzelfde geldt voor Maartje

• xEmx

Stoppen met twijfelen!

Fiene is echt veel en veel leuker dan het (in mijn ogen) suffe Maartje

• Ella.mv.Fien

Ik vind ze alle twee erg leuk! Fiene(liever Fien :wink: ) eigenlijk wel even leuker maar je hoor hem zo ontzettend vaak! Dat zou me weerhouden denk ik.

Twee en half jaar geleden had ik hem nooit gehoord en zo in eens hoor je hem heel vaak!

Maartje heeft ook een lieve klank vind ik.