Chloë??

• Dani

Hallo,

Heb hier al vaker om meningen gevraagd voor een babynaam, ben nu 14 weken zwanger van ons kindje en over 4 weken weten we wat het zal worden :) Jongensnamen hebben we wel een paar en 1 of 2 echt favoriet. Meisjesnamen daarentegen wat vinden wij (vooral ik) dat moeilijk zeg!!!!

Mijn man is van het begin af aan al helemaal gek op de naam Chloë, eerlijk zeggen graag wat vinden jullie van deze naam??? Ik weet het niet hoor, vind het niet echt lelijk maar het is zo amerikaans….Het word trouwens een kindje met portugees bloed erin en krijgt een typisch portugese achternaam dus klinkt dat dan wel? de naam die het kindje zal krijgen is da Silva.

Bedankt alvast!

• Roos

Ik ben al geen fan van Chloë (klowie), vind hem best wel ordinair eigenlijk en vind het bij zo'n portugese achternaam ook niet echt geweldig klinken. Vind Chloé (klowee) trouwens net wat mooier staan en mooier klinken.

• Birgitta

Esmeralda da Silva… Lijkt mij een toppertje.

• Siria

Esmaralda ja! Dat klinkt zo geweldig mooi :)

Chloë vind ik niks. Ik vind het zo… electronisch klinken ofzo. Te statisch. Nee, dan vind ik Zoë 100x mooier.

• Dani

hmm esmeralda die ken ik eentje en dat is juist echt zo'n aso :S hahahahaha nee vind ik niks dus.

• Rikkie

Mesa of Brites daar kun je bij je schoonouders best mee thuiskomen.

En klinkt nog lekker ook..toch?!

• nikki

heel aso esmeralda. en chloe vind ik ook afschuwelijk! echt zo een verwend nest naam.wat vind je van:

inez

lola

nieve!!

sol

yasmin

mayte

isabell

gina

sophia

• Lizzie

Chloë (als Kloowie) leuk !!

Esmeralda echt niks, brr.

Ik vind Chloë da Silva mooi klinken hoor !

Misschien ipv Chloë: Cleo, Clio, Clea ? Of Noé (Noowee), Gigi, Quinty ?

Groetjes Lizzie.

• ***Noni***

Mesa klinkt wel goed!

Ik persoonlijk vind Chloë prima kunnen, heb echter nare associaties met de naam dus vind hem zelf niet mooi.

• nikki

heb er ook nare associaties mee.