hellep!!

• faye

Wat te doen?

een paar dagen gelden heb ik de vraag ook voorgelegd maar ik kan aan niets anders meer denken. Olivia eindigde op nummer 1 toen.

Olivia vind ik erg leuk en had eerst mijn voorkeur. Maar nu we net verhuisd zijn blijkt dat er op de creche van mijn dochtertje 2! Olivia's zitten. En ik dacht dat het enigszins origineel was…

Felicia of Felice vind ik ook erg mooi en Phileine eerst ook maar die naam heeft mijn man inmiddels afgekeurd…(2e naam dochter is Feline en lijkt te veel volgens hem). Eigenlijk vindt hij Totaal andere namen dan ik leuk zoals Dominique, Audrey (frans uitgespoken maar op zijn nederlands vind ik het ASO) en Bernice (sorry maar vind ik zooo oudbollig). Felicia vindt hij te veel op gefeliciteerd lijken.

Wat zouden jullie in mijn geval doen? er lak aan hebben dat er al twee van zijn hier? En welke naam vind je het mooiste?

Grappig genoeg vinden mijn andere twee kinderen Felicia het mooist.

Alvast hartelijk dank voor je mening en je berichtje!

• Lila

Zelf vind ik Felice het mooiste. Al zou ik het schrijven als Feliz.

Olivia vind ik nogal nep-chique en ik heb inderdaad het gevoel dat hij erg populair wordt.

Hoe heten je andere kinderen? Misschien kunnen we dan eens kijken wat we een leuke combi vinden of eventueel nog andere suggesties zoeken als je dat graag wil.

Lila

• Kim

Ik vind Olivia duidelijk de mooiste :-D

Zelf zou ik mijn kind gewoon de naam geven die bij mij op nummer 1 staat ook al zouden er op de creche al 2 zijn met die naam.

Hoe groot is de kans dat ze die kinderen tegenkomen. En paar keer een naamgenoot is echt niet erg (vind ik dan) als er maar geen 10 van in de klas zitten als je begrijpt wat ik bedoel.

Dus ik zou gewoon voor Olivia gaan als ik jou was, maar je moet het natuurlijk gewoon zelf weten.

En als je wilt kunnen we net als Lila zegt suggesties geven voor andere namen als je dat wilt.

• faye

Mijn andere kinderen heten Victor en Juliette.

Nog suggesties voor andere namen idd?Kim schreef:

>

> Ik vind Olivia duidelijk de mooiste :-D

>

> Zelf zou ik mijn kind gewoon de naam geven die bij mij op

> nummer 1 staat ook al zouden er op de creche al 2 zijn met

> die naam.

>

> Hoe groot is de kans dat ze die kinderen tegenkomen. En paar

> keer een naamgenoot is echt niet erg (vind ik dan) als er

> maar geen 10 van in de klas zitten als je begrijpt wat ik

> bedoel.

>

> Dus ik zou gewoon voor Olivia gaan als ik jou was, maar je

> moet het natuurlijk gewoon zelf weten.

>

> En als je wilt kunnen we net als Lila zegt suggesties geven

> voor andere namen als je dat wilt.

• Lieve

Ik vind Phileine heel mooi bij Victor en Juliëtte passen. Onder andere omdat het ook op -e eindigt en omdat het ongeveer dezelfde lengte heeft als Juliëtte. Prachtig!

Liefs,

Lieve

• Jo mama van 3

Oef, tegen de tijd dat jouw meisje naar de creche gaat zijn die 2 al bijna op de kleuterschool zullen we maar denken……. niets van aantrekken; zou 't gewoon doen!

Jo

• ***Noni***

Ik ga ook voor Felicia, maar Olivia blijft het leukst!

• Faye

Als jullie het een mooie naam vinden, zou ik er gewoon voor gaan!

Jammer dat er nog 2 kindjes zo heten, maar daar laat je het toch niet vanaf hangen?

Ik vind Olivia heel leuk bij Victor en Juliette!

Mijn jongste heet Olivier, de mannelijke variant!

Heet jij ook echt Faye, net als ik?

Ik vind trouwens Feline heel erg leuk, maar dat is zeker geen optie als je dochter zo heet van haar 2e naam? Mij zou dat niet uitmaken trouwens, mijn 2e naam is mijn zusjes 1e naam en als Sam en Olivier meisjes waren geweest hadden ze Emma geheten, mijn dochter's 3e naam (Bij mij hebben ze allevier 3 namen)

Succes!

• Helena mv L & M

Victor, Juliette en Félice vind ik erg mooi.

• Marloes mv R+C

Olive

Oliva

Livia

Eliv

Odilia

Is het iets?

gr. Marloes