Leuke lijst, Lila. Ik zie veel overeenkomsten met de mijne.
Lieve groet,
Belle.
Wow, Lila, mooi!
Ik moet ook maar eens zo’n lijst gaan maken. Als ik de tijd ervoor heb … Hoelang ben jij er mee bezig geweest?
Groetjes,
Fenna
Juno
Inte
Laïs
Clea
Lente
Feia
Lotis
Leda
Merin
Lovis
Lena
Nieve
Maren
Marin
Jonna
Anna
Jule
Sophia
Rune
Ceres
Helena
Ava
Feja
Fee
Alix
Febe
Isis
Ida
Leonoor
Arwen
Tirza
Merle
Lauren
Arle
Jorunn
Maeve
June
Ines
Amarins
Amarens
Anthe
Myrthe (Mirte)
Hebe
Hasse
Leah (zonder extra –h)
Jula
Tyche
Line
Lisl
Lisse
Liva
Muze
Rave
Nora
Silke
Sterre
Zea
Judith
Sigrid
Dagmar
Bryndis
Marie
Mare
Valentine – ja, die heeft wel iets
Merit (zonder extra –h)
Louisa
Ilka
Ilta
Aster
Hanna (zonder extra –h)
Mariken
En Abel voor een jongen ;-)
Hej!
Bedankt voor jullie leuke reacties . Leuk om te zien welke namen jullie leuk vinden. Ben benieuwd of ik over een jaar of tien hier de geboorte zal aankondigen van een dochtertje met een naam uit deze lijst .
De jongensnamen komen eraan, maar dat wordt een werkje voor het verlengd weekend. Hebben jullie in Nederland donderdag en vrijdag ook vrij? Maakt niet uit, ik zal dan in ieder geval wel een gaatje vinden.
@ Rose: Spannend, je maakt me nog nieuwsgieriger nu ik weet dat die op mijn lijst staat. Jullie weten het geslacht ondertussen ook al? Ja, Merel vind ik ook een mooie naam, het zal nooit de naam zijn maar ik vind hem wel leuk!
@ Fenna: Ik ben er wel een paar uurtjes mee bezig geweest, maar uiteindelijk viel het wel mee. Het zijn allemaal namen die uit mijn nog wat langere, alfabetische lijst komen dus ik heb geen nieuwe namen gezocht. Een top 15 heb ik meestal wel in mijn hoofd, het moeilijkste is de laatste 50 selecteren en die op volgorde zetten.
En ik heb ontdekt dat ik Rava een plekje ben vergeten geven …
Groetjes,
Lila
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?