Ik heb twee ooms, broers van elkaar die hun dochters exact dezelfde naam hebben gegeven. Zouden jullie dit doen, als dit echt de naam van je dromen was?
Ik zou het zelf niet doen, maar bij mij in de familie is dit heel normaal. Mijn vader heeft 5 neven met exact dezelfde naam (zowel roepnaam als doopnaam), en ze zijn ook ongeveer even oud. Bij mijn opa in het gezin gaven ze allemaal hun oudste zoon de naam van hun vader. (dus de opa van mijn vader zegmaar)
Prima, toch een beetje aparte reactie, je zet er toch niet bij dat het geen vernoemingen mogen zijn?
Ik neem aan dat de meeste mensen wanneer ze vernoemen in de roepnaam deze naam ook mooi vinden. Dus het KAN een droomnaam zijn. Ik noem er ook bij dat de ene naam exact hetzelfde is en ik noem daarbij namen die erg op elkaar lijken, geen probleem toch? Ik zou namelijk al niet eens kiezen voor namen die op elkaar lijken.
Het was misschien niet je bedoeling, maar er zijn meer reacties die over vernoemingen spreken dus de gedachte was niet raar…
gr. Marloes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?