Maas

• xEmx

toen ik die naam voor het eerst hoorde, vond ik hem afschuwelijk!

Maar ben er inmiddels aan gewend en vind het echt een supernaam.

• Rubina

Ik vind het een lelijke naam! Mees vind ik wel leuk.

• Felicia

Hai xEmx,

Dat is grappig! Liever zo dan andersom!

Hoe is het gekomen dat je de naam nu wel mooi vindt?

Groetjes,

Felicia

• Roos

Ik vind hem leuk, de spelling Maes zelfs net wat leuker. Mees vind ik overigens weer helemaal niks.

• Lieve

Ik vind het ook een hele leuke naam! Mees ik ook wel oké, maar Maas is vele malen leuker, stoerder! Ik ken een gezin: Peer, Maas & Tuur. Peer vind ik niks, maar Maas en Tuur vind ik super!

Nu we toch alle rivieren afgaan (Maas, Waal :D), wat vind je van: Rijn? Mijn opa heet zo (van moederskant). Vonden mijn ouders een leuke naam voor als ik een jongen was geweest, maar dat was niet echt mogelijk omdat ik dan Rijn van Amstel zou heten :D Dat is toch wel iets te veel rivieren van het goede ;) Verder nog voor een meisje:

Seine & Loire. Ken twee zusjes met die namen. Je spreekt het uit als Sène & Lwaare. Dat vind ik eigenlijk ook wel heel mooie namen :D Maar kan me voorstellen dat je zegt: ‘Mwa, dat is tè apart.’

Liefs,

Lieve

• Felicia

Hai Lieve,

In plaats van Rijn zie ik liever Rein. Ook een mooie naam vind ik (en mijn opa heette Reinhart of Reinhard). Maar Maas toch leuker denk ik.

Seine vind ik wel leuk klinken, maar doet me denken aan scène. Loire klinkt te Frans.

Dank je wel.

Groetjes,

Felicia

• Bleie

Tja, ik ben opgegroeid in Rotterdam, dus ik moet bij Maas wel heel erg aan de rivier denken. Geen leuke naam.

Mees vind ik trouwens ook niet mooi.

• ikke

Hoi Hoi,

Ik vind Maas geen mooie naam ,omdat ik altijd aan de Maas heb gewoont.

Dan vind ik Seth, duizend maal leuker. Meer een naam !!!

Gr. Ikke

• Marie-Louise mv. Norah&Samuel!

Leuk, net als Faas of Mees!

• Choclatss

Maas, Maes, Pein, Waal, ik vind ze allemaal erg mooi/leuk !

En Seth, die ook mooi !

Maar ik zou gaan voor een van de 4 uit mijn eerste zin