Wat zie je voor je?

• Daisy

Zonder naar de rest te hebben gekeken.

Ik denk aan een zielig manneke, een stuutje straks met zo'n grote leren schooltas (die je waarschijnlijk nooit voor hem zal kopen… maar het gaat om het idee), hij kan niet voor zichzelf opkomen, en is betweterig.

• San mv 2

Geweldig om te lezen wat je zoal bij een naam kan verzinnen…

Iedereen heeft zijn eigen vrolijke of nagatieve of overdreven of wat-dan-ook associaties.

Deze beelden zijn natuurlijk nooit een voorspelling!

Marcus lijkt mij een prima naam voor een jongen. Ook heel geschikt voor als hij ouder is.

• ***Noni***

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, toch leuk om te lezen wat voor beeld anderen er bij hebben. Voor mij was de naam gewoon een bijbelse naam die ik prachtig vond maar ik had zo mijn twijfels of 'ie niet te kak overkomt.

Dat doet ie wel bij meerdere mensen, maar ik moet zeggen dat dit topic me juist overtuigd heeft dat ik deze naam gewoon op mijn lijstje ga laten.

ík moet de naam mooi vinden, niet de rest van de wereld :)

Enneuh, rijk ben ik niet, maar polootjes vind ik super ;)

• nikki

over die soap:

marcus is de broer van ludo sanders uit gtst

• Lieve

Toevallig ‘About a Boy’ gezien, dan wel gelezen? :D

• S.

Ik vind Marcus echt echt een supernaam! Toch heb ik er een beetje een siekemerd-gevoel bij, maar dat zal wel komen door GTST….

• ikke

Hoi Hoi,

Ik denk dan aan een verwend dik Duitsertje.

Bij ons vlak over de grens hoor je hem veel.

Maar wie zijn wij inderdaad, als jij hem mooi vind

ga er voor.

Gr. Ikke

• ***Noni***

Jaren geleden! ;)

Nu je t zegt..

• Fenna

Ik woon in noord-Nederland en ben dagelijks in het gezelschap van FC Groningen- en SC Heerenveen-fans.

Denk bij de naam Marcus dus meteen aan de spits van FC Groningen ;-) En dat vind ik niet echt een verwend hockeysulletje :)

Daarnaast heb ik de associatie met bekende Romeinen als Marcus Aurelius en Marcus Antonius.

Misschien vind ik Marcus daarom wel een hele krachtige en sterke naam. Vind hem erg leuk, mits uitgesproken als mar-koes.

In hetzelfde straatje (en ook leuk!) Rasmus & Magnus.

Fenna

• Lila

Leuke naam!

Denk aan boek About a boy en dito film. Beiden hilarisch :).