Volgorde voorletters

• Teuntje

Onze dochter krijgt een voornaam die begint met een R. De twee oma's worden vernoemd in de tweede en derde naam, hun namen beginnen met een E. en een M.

Haar voorletters worden dus R.M.E., maar eigenlijk zou ik liever de naam met de E. als tweede naam geven en de naam met de M. als derde naam.

Dan krijg je R.E.M., mij leek dit niet zo'n goed idee, ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken.

• Katrien

Het zou mij niks uitmaken. ZO raar vind ik het niet!

• ***Noni***

Ik gebruik mijn voornamen-initialen (EM) nooit. Alleen in combinatie met mijn achter naam. (EMP)

Daarbij vind ik het belangrijker dat ik de combinatie van de namen van mijn kinderen mooi vind en van ondergeschikt belang of de initialen een woord vormen.

Ik zou het dus gewoon doen!

• Roos

Hmm, R.M.E. vind ik mooier, maar R.E.M. vind ik op zich niet heel storend (moet alleen wel meteen aan de band R.E.M. denken). Het hangt overigens ook wel een beetje van je achternaam af als die bijvoorbeeld Schijf is zou ik het niet doen (R.E.M. Schijf vind er wat overheen)

• Zea

Ik vind de initialen R.E.M. niet storend. Ook niet echt mooi, maar wat boeit dat met de mooie vernoemingen van oma's! ;-)

Zea

• Helena mv L & M

ja of R.E.M van de Weg ofzo.

Nee, ik vind het niet storend.

• Jo mama van 3

Niets mis mee hoor; gewoon kiezen wat lekker ‘bekt’ ! Mijn 2e heet F.E.M. en de 3e Ji.I.Z.; schijnt in 't sleng iets dubieus te betekenen…

Jo

• Marloes mv R+C

Ik vind het juist mooi.

Repid eye movement…. het gaat over dromen!!!!!

Ik zou gaan voor R.E.M.

gr. Marloes

• Marieke72

De initialen van onze kinderen zijn ook R.E.M. maar dan van ieder op een rij.

Roos

Eva

Max

Ik zou het gewoon doen.

Marieke

• Rubina

Mijn ouders hebben gekozen om het niet te doen. Ik heet E.R.M. Ik ben blij dat ze voor die volgorde hebben gekozen.