Merknamen

• Zea

Lotus…. prachtige naam, maar dat wc-papier hè.

Stella vind ik mooi en door het biermerk Stella Artois zou ik me niet laten tegenhouden.

Verder komt er even niets in me op, na de al genoemde namen.

Zea

• Lins

Bruna,Viva en Cosmo.Onlosmakelijk verbonden met de winkelketen en de tijschriften…helaas.Twijfelgeval vind ik Lotus (die ik overigens eerder associeer met Chinese restaurants dan toiletpapier),Odin en Java.

• Mam van BMP

Cosmo!

Staat toch ondanks tijdschrift, drankje en kappersketen hoog op de lijst hier.

• Zea

Nova

bedenk ik me nu nog. Mooie naam en dat het een tv programma is maakt me niets uit.

Ra.va is trouwens een winkel met sportkleding in Zwolle, ook niet storend…

En (ojaaa, weer een lampje!)

Odin - biologische groententas

Vita - biologische groententas

en weer: niet storend

Zea

• Lieve

Nova, Lotus, Viva… mooie namen, zou me niks uitmaken dat het ook een ‘merk’ is. Vanaf dat moment is het jouw kind en denk je daar bij die naam aan, niet aan w.c.-papier of een tijdschrift ofzo :D

• nikki

we hebben het nu over merknamen..maar hebben we er weleens over nagedacht dat die namen mischien eerst gewoon voornamen waren en TOEN PAS merknamen. dat de oprichters van die zaken het vernoemd hebben naar hun eigen voornaam…

dan bestond de naam lotus en mexx mischien al eerder dan het merk hihihi

we kunnen de namen dus gerust geven aan onze kleintjes.

• Helena mv L & M

Midas> Is een Belgische keten voor onderhoud van de auto: haha, grappig, wist ik echt niet.

Ik vond Clio altijd een erg mooie naam, maar het is me toch te Renault….

• Belle.

Espri / Esprit vind ik eigenlijk wel mooi! :D

• ***Noni***

Ilse? Waar komt die weg dan?

Stella vind ik inderdaad ook wel leuk. Verdere merknamen spreken me toch niet erg aan. Ik ken bijvoorbeeld tig honden die Diesel heten, dan wil ik mijn kindje niet meer zo noemen.

• Marloes mv R+C

Ilse,internetprovider

en dat Ra.va een winkel is, ach, je kan niet alles tegenhouden :D

gr. Marloes