we hebben de roepnamen van onze meid eindelijk

• mama van a.d.d.m.n.j* en?

Na hier gevraagt te hebben hebben we eindelijk de namen van onze 5de dochter gevonden

de roepnamen zullen zijn

A.ngelina-L.ieve

Angelina spreken we op zijn amerikaans uit dus Angel extra betoont

Nu nog hopen dat onze dochter in spe dr naam alle er aan zal doen hihi

bedankt meiden en zodra ze geboren is horen jullie het

liefs suzanne

• Lisa mv Jélin

Aan elkaar? Zoals je zelf schreef; Angelina-Lieve? Das best een lange naam zeg! Iets te lang naar mijn mening. Maar in het dagelijkse leven zullen jullie misschien wel gaan afkorten tot Angel ofzo?

Ik vind vooral Lieve erg leuk! Fijn dat jullie eruit zijn!

• mama van a.d.d.m.n.j* en?

hoi

ja zo hebben we ook ene danique-michel en die werdt in het begin vaak nieki genoemt en nu ivm school mestal danique en zelf noemt ze dr eigen wel vaan danique-michel

ja werdt ook wel tijd

ben nu 33 weken en 3 dagen zwanger en na de controle gisteren mag ik blij zijn als ik het nog 3 weken vol houd omdat ze zich al aankondigt

• Siria

Ik vind het erg onhandig om uit te spreken, zeker omdat jullie Angelina op z'n engels willen, en Lieve zo nederlands als wat is.

Dus dan wordt het; Engelinalieve? Klinkt mij heel onlogisch in de oren.

Maar fijn dat jullie eruit zijn! ;) Als jullie het mooi vinden is het prima natuurlijk.

• Zea

Ai, erg foute keuze wat mij betreft. Smaken verschillen natuurlijk, maar dit is behalve lang, ook onlogisch en onpraktisch: schrijfwijze, uitspraak… pfff…

Als je nu nét doet als onze kroonprins: Catharina-Amalia, we noemen haar Amalia, dan heb jij een topnaam te pakken (die meer klasse uitstraalt dan de volledige versie als je het mij vraagt): Angelina-Lieve, roepnaam Lieve.

Bedenk me nu dat ik Danique-Michel ook lang vind, maar dat is twee lettergrepen korter en daarom in de praktijk nog wel bruikbaar.

Zea

• Helena mv L & M

Ik ben blij dat je er uit bent voor jezelf.

De namen vind ik absoluut niet bij elkaar passen, vooral omdat Lieve zo hollands is en Angelina zo engels en zo Angelina Jolie.

Bij Danique-Michel vind ik de uiteindelijk naam wel veel te lang, maar doordat beide namen frans zijn vind ik de combi veel geslaagder.

Ik zou dan gaan voor

Angelina-Jade (kun je in het nederlands of engels uitspreken)

Angelina-Chloé

• Choclatss

Mooi dat jullie eruit zijn !!

Volgns mij is de uitspraak dan Eengeliena-Lieve hoor Siria, of zit ik nu ook verkeerd !!

Persoonlijk zou ik er nooit voor kiezen !

Angelina is al niet mijn smaak.

Lieve vind ik wel mooi !

Ik zou toch 1 van de twee namen als roepnaam kiezen.

En er is nu al verwarring over de uitspraak….

Maar ik vind lange namen wel mooi, daar gaat het niet om.

Maar deze is gewoon te lang, te lastig,niet mijn smaak, en geen mooie combi bij elkaar

• Siria

O dat kan ook, maar Angelina Jolie, daarbij spreek ik het persoonlijk uit als ‘èngelina’ en niet ‘eengelina’ ;) Maar misschien heb ik het mis.

Maar wat de uitspraak ook is, ik vind beiden absoluut niet staan bij Lieve.

• nikki

het is ook niet mijn smaak. te lang naar mijn idee.

hoe heten je ander kindjes?

• Rianne

Angelina Lieve los geschreven en Angelina op z'n nederlands uitgesproken vind ik wel mooi, maar dan wel Lieve als roepnaam.

Nu vind ik het een beetje ordi aandoen.