Wat vinden jullie hiervan?

• nikki

super naam!

• Helena mv L & M

Ik vind hem wel erg jaren 80. Bekt wel lekker met de achternaam.

• Indie

Fantastisch wat een reacties!!!!!!! Helemaal te gek!

Het is fijn om even te horen wat anderen van je naam-idee vinden.

Er zaten van sommigen ook leuke andere suggesties tussen, maar heel veel van die namen overleven de strijd niet tussen man en mij :-)

Het is moeilijk om iets te vinden wat je allebei leuk vindt. Heel veel namen vinden we niet leuk, maar als we moeten aangeven wat we wel leuk vinden, dan wordt het opeens lastig…….

• Rose. mv 4 + 22/10/09

Vroeger vond ik de naam prachtig, tot ik een hele vervelende Inez leerde kennen … Maar dat ligt dus vooral aan de associatie.

Overigens vind ik Ines mooier! De ´z´ is zo hard naar mijn idee. Ines vind ik op de een of andere manier net wat vriendelijker en vrouwelijker.

Succes!

Rose.

• Okko

Ik zie ook liever Ines met een s, in klank dan. Op schrift vind ik een z weer mooier. Vind het ook een leuke, originele naam.

• Choclatss

Ik ben het echt helemaal met Zea eens !!

Hij staat al heel lang op mijn lijst.

Prachtig gewoon, en op schrift ook prachtig, en …. past zeker bij de achternaam !!

Zea schreef:

Prachtige naam!

Ik vind hem wel vlot, lekker ‘bekken’ en geschikt voor jong en oud. Ik vind het leuk voor een Nederlandse meid, ondanks dat ik er een vleugje Spanje bij zie

Zea

• Isa

Leuke naam, komt niet zoveel voor bij de jongere generatie (jongste die ik ken is 26 jaar) Gewoon doen!