Hé mensen,
Ik kom weer wat vaker meeprikken.
Na de geboorte van Lex en Midas niet echt veel tijd voor gehad, maar nu ga ik er gewoon weer tijd voor maken, want ik mis het gewoon!
Groetjes!
Hé dames,
We zijn zelf erg blij met de namen van de jongens. Na het sturen van de geboortekaartjes hebben we heel veel leuke reacties gekregen op de namen. Inderdaad herkenbare namen, vrij klassiek maar toch hoor je ze niet heel vaak.
Er waren een aantal mensen die erg aan de naam Midas moesten wennen.
De namen passen prima bij onze kerels.
Lex is een heel re-LEX-t kind. Een echte goedzak die heel snel en veel lacht. Het is een sociaal kind. Hij is gericht op mensen en zoekt contact met geluidjes en bewegingen.
Midas is veel bedachtzamer. Als hij lacht is het vol overgave, maar je moet er meer moeite voor doen om hem zo ver te krijgen. Hij kijkt vaak heel serieus en soms kijkt hij je aan en denk je dat hij zo tegen je begint te praten.
Met mij gaat het op zich wel. We beginnen nu alles wat er gebeurd is rondom de bevalling een beetje te verwerken enzo. Was toch allemaal best wel heftig.
Een tweeling in huis is trouwens best druk, maar ook erg leuk hoor! Twee flesjes, twee luiers, twee keer aandacht verdelen: maar ook twee lachende kindjes, twee kindjes om lekker mee te knuffelen, gezellig met z'n drietjes/viertjes op pad…
En dit zijn ze dan, gezellig samen in de wagen!
Ooh wat een prachtige foto!
Echt hele mooie mannetjes! Erg grappig dat ze al zo'n uitgesproken karakterverschil hebben. Blij te horen dat het goed met ze gaat. Zijn ze eigenlijk een-of twee eïg? Op de foto lijkt het alsof het rechtse kindje (Lex/Midas ?) kleiner is dan de linkse (Midas/Lex?)
Ik hoop dat voor jou alles een beetje op z'n pootjes terecht komt, veel succes alleszins en leuk dat je weer komt prikken!
Lila
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?