Reactie op de vraag over Jonas!

• Katrien

Aangezien het 3 dagen geleden is dat ik jullie gevraagd heb wat jullie van de naam Jonas vinden en ik pas nu de reacties lees, hier even een apart berichtje aangezien mijn vorige topic ‘Jonas’ dus een heel aantal pagina's verderop staat :).

Ik wilde even reageren op de mensen die gevraagd hebben of ik de naam die we nu hebben voor onze derde zoon, toch ga geven ongeacht of de meeste mensen op dit forum negatieve uitlatingen doen over de door ons reeds gekozen naam :)

Het antwoord is dus: Nee, ik vind het een super leuke naam, altijd al gevonden, dus het gaat die naam gewoon worden. Jonas is inmiddels dus toch van de baan geschoven :).

Mijn zoontjes heten inderdaad S.epp & M.ees en onze derde zoon gaat J.oes heten! Ik heb over deze naam ooit al eens een vraag gesteld en toen waren de reacties niet echt positief haha! Maar…..jullie mogen reageren hoor! Ben benieuwd wat misschien nieuwkomers van deze naam vinden!

• Jo

Mooi!

Mooi rijtje ook.

Ben benieuwd wat de naam voor een meisje zou zijn geweest.

• Lieve

Joes, ontzettend leuk! Ik houd wel van stoere aparte namen. Past ook heel goed bij Sepp & Mees! Jonas past daar veel minder goed bij.

Joes is erg leuk, doen!

Liefs,

Lieve

• Joos

Vind Joes even een wennertje, maar niet verkeerd hoor!

Vind 'em erg goed passen bij de namen bij de andere kids!

Succes met je verdere zwangerschap!

Gr. Joos

• Marloes mv R+C

Tja, je zal het al vaker gehoord hebben, maar ik ken de naam alleen maar van Joes Kloppenburg. Ik zou daar niet mee geassocieerd willen worden. Verder wel een naam die leuk bij de anderen past. En niet 13 in een dozijn. Dus eigenlijk jammer van de associatie.

gr. Marloes

• Lotte

Joek vind ik veel leuker, steviger, stoerder. Ook vind ik dat het beter past bij Mees. Bij Joes denk ik ook gelijk aan Joes Kloppenburg.

• cejo

Ik vind hem leuk!!

Mooie combi ook met de andere 2.

Ook leuk Loek en Joek

• Yvon

Joes Kloppenburg was een goede vent, niets mis mee om dezelfde naam te mogen dragen!

Leuke naam, al vind ik Jonas ook top!

• Kim

Ik ben helemaal met Yvon eens!

• Pietje Puk

Het lijkt mij een eer om geassocieerd te worden met Joes Kloppenburg. Wat dat betreft liever Joes dan Joran. Toch?

Ik vind Joes wel een lieve, vrolijke naam.