Jonas???

• Katrien

Over 5 weekjes wordt onze derde zoon geboren! Eigenlijk zijn we al uit de naam, maar nu kwam mijn man er laatst mee dat hij Jonas (eerder vond hij die naam niet mooi) toch eigenlijk wel een leuke naam vindt.

Wat vinden jullie van de naam Jonas? Ik vind ‘m namelijk erg leuk maar ik weet niet of ik ’m leuker vind dan de naam die we al hebben! Die naam noem ik hier liever niet want ik weet dat de meeste mensen op dit prikbord de naam die we reeds hebben, niet echt mooi vinden haha! :), maar ik vind 'm super leuk!

• Roos

Ik vind Jonas erg fris en vrolijk klinken. Hij heeft op mijn lijstje gestaan, maar zou hem door een bepaalde associatie momenteel even niet zelf geven. Ik vind hem voor een ander nog steeds erg leuk. Ben wel benieuwd wat de andere naam is trouwens (heten jouw zoons toevallig S.epp en M.ees?).

• Pietje Puk

Ik vind Jonas (of Jonah) echt een heel leuke naam. Komt hier niet heel veel voor, is toch niet moeilijk qua onthouden of qua spelling. Klinkt lekker fris.

• choclatss

Jonas is een heel erg leuke/mooie naam !!

• Rose. mv 4 + 22/10/09

Ik vind ´m wel OK. Jonah wel veel leuker!

Rose.

• Esther

Ik vind een mooie naam, hij staat ook op mijn lijstje. Ik ken een Jonas met een broer Samuel.

• Elis

Jonas vind ik helemaal super!

• Mam van BMP

Verschrikkelijk lelijk!!

Maar ja miss is de andere naam nog erger, dus ik durf zo niets te zeggen verder..

• Lieve

Ik vind Jonas geen mooie naam, erg ‘saai’ en suffig, totaal niet vlot. Valt voor mij in het rijtje Matthijs, David, Thomas etc. Maar als jullie 'm leuk vinden gewoon doen.

• Floor

Ik vind Jonas een leuke naam! Ik moet zelf alleen teveel denken aan: “Toen Jonas in de walvis zat, van je 1, 2, 3…”

Ik ben nu wel benieuwd wat je andere naam is, als wij m allemaal lelijk zouden vinden… wel stoer dat je m dan toch (misschien) gaat geven.