Dankjewel!!

• Sanne mv 3

Hallo allemaal!!

Een aantal weken geleden heb ik een paar keer om jullie hulp gevraagd en wil jullie daarvoor bedanken!

Inmiddels is na 2 dochters Isabel van 5 en Julia van 3 jaar, onze zoon CASPER geboren!

Ben nog steeds wel benieuwd naar jullie eerlijke mening! Wat vinden jullie van de namen en de combi?

Isabel, Julia & Casper ??

• nikki

gefeliciteerd joh..leuk een mannetje!

ik had bij deze klassieke namen een iets andere naam verwacht..bijv. thijmen of maurits…beetje die richting.

ik zou er zelf niet voor kiezen..hou van een iets stoerdere pittigere naam..

• Esther

Gefeliciteerd!

Ik vind de namen van jullie kinderen mooi. Casper vind ik juist leuk en verrassend naast de namen van jullie dochters.

• Lizzie

GeFeLiCiTeErD !

Ik vind Isabel super. Julia wel leuk voor een ander. Leuke combi Isabel en Julia.

Casper is niet zo mijn smaak. Ik moet ook een beetje ‘wennen’ aan de combi maar ik vind het wel goed kunnen: Isabel, Julia en Casper.

Groetjes Lizzie.

• Mama van 3

Gefeliciteerd, leuke combi, naar mijn idee was de combi nog beter als het Kasper was geworden met een K ;)

• Yvon

Helemaal Goed :)

Gefeliciteerd :)

• Roos

Gefeliciteerd !

Mooie naam hoor Casper (hoewel ik Caspar iets mooier vind), mooie combi ook met de namen van zijn zussen.

• ollie

Gefeliciteerd!!

Casper vind ik een supernaam,

Julia ook leuk,

Isabel wat minder

de combi samen: erg leuk!

Geniet ervan

• Geertje mv 2

Gefeliciteerd!!

Prachtig rijtje namen!

Ik vind de namen juist heel goed bij elkaar passen, allemaal klassiekers.

Isabel vind ik mooi, Julia is de tweede naam van onze jongste en Casper zou ik zelf ook kunnen geven.

Geniet heerlijk van je driespan!

• Pietje Puk

Gefeliciteerd hoor!

En een mooie klassieke combi!