Thanks!! Lijst is al kleiner, nog een keer?

• Kim

Imre is inderdaad ook wat vrouwelijk. Zou ook altijd denken is het een jongen of meisje? Bij Ferran moet ik aan ijzer denken en Sverre vind ik een tongbreker. Ik vind zelf Sven wel een goed optie van Zea!

Ik denk zelf meer aan de richting van Hidde, Daan of Stijn (wel populaire namen maar qua klank vind ik dit beter passen).

• Kim

Oh, heb nog 1 optie (voordat je gek wordt van alle nieuw voorstellen):

wat vind je van Senne?

• Leanna mv Liam & Noa

Senne inderdaad ook leuk. Anders voor Sverre gaan!

• Rianne

Ik heb echt een zwak voor Sverre

• Isa

Toen ik de naam Ferran zag, wist ik pas dat het om jongensnamen ging. Ik ken 2 meisjes met de naam Sverre en Imre.

Lieve, Jolien en Sven

Isa

• Marjan

Sverre of Ferran. Of Ferre!!! Die vind ik nog mooier dan Sverre en Ferran. Maar dat was zeker de vraag niet?

Bij Lieve en Jolien vind ik Sverre trouwens het mooiste.

• Maeve mv L. & J. & ?

Sven vind ik geen mooie naam helaas, ben het er wel mee eens dat die iets ‘zachter’ klinkt dan Sverre.

Senne vind ik echt té vrouwelijk voor een jongen. De r in de naam is niet bewust, maar geheel toevallig.

Hidde, Stijn en Daan vind ik niet mooi. Bij Hidde denk ik aan verstopt (hidden), i.v.m deels Engelstalige familie, niet handig dus.

Stijn, nee is 'm niet en Daan .. Ja, ik vind hem mooi, maar echt té populair. Niet dat ik wil zeggen dat Sverre niet populair is, maar daar ken ik er minder van.

Ferran vliegt er bij nader inzien weer uit, vriend vindt 't niks.

't blijft moeilijk. Heb ik nog over Sverre en Imre (de twee tongbrekers)… En nog heb ik geen YES-gevoel bij een van de twee.. pfffffff

• Elis

Lastig :) Alle drie mooie namen.

Voor de naam Imre heb ik een zwak. Ferran en Sverre ook mooi, maar Imre het mooist.

Toch geen naam met een ie-klank?

bv

Sieger

Kieran

Ilan

Iker

Ives of Yves

• Jennifer

Ik vind Sverre super, ook in combinatie met je meiden :)

• Sophia

Ik kies Imre! Ingmar vind ik nog mooier.

Sophia