meisjesnaam ravi

• nikki

ik vind de jongensnaam raf (afgekort van rafael) erg leuk,

maar wat vinden jullie van:

ravi

raffi

rava

voor een meid?

ps mijn vade heet rafael..dus dit is ook nog eens vernoemen,waar ik wel van hou!

• Lizzie

Raf(f) en Ravi erg leuk voor een jongen !

Raffi en Rava vind ik niet leuk.

Ravi kan wel voor een meid maar dan vind ik Raven (Engels) leuker !

Groetjes Lizzie.

• Carmen

Hoi Nikki,

Rafael vind ik een mooie naam voor een jongen maar de afkortingen voor een meisje niet zo. Bij Ravi denk ik echt aan een jongen, raffi vind ik raar geschreven. Rava gaat dan nog wel. Zijn ze eigenlijk wel echt afgeleid van rafael of is het meer verzonnen. Heeft je vader geen 2e of 3e naam waar je iets van kan maken? Let ook goed op of het wel past bij de achternaam…

Succes!

• nikki

met de achternaam kan het.

het is niet zozeer dat ik wil vernoemen,maar vind raf gewoon erg leuk voor een jongen en ravi ook wel wat hebben voor een meid. dus het is niet zo dat ik perse wil vernoemen of DIE naam van mn vader wil gebruiken..

• Blue

Rava vind ik wel leuk voor een meisje. Ravi en Raffi vind ik minder voor een meisje

Ik ken een volwassen vrouw die Rafke heeft, misschien is dat nog een optie.

• Choclatss

Raf en Ravi evht jongensnamen !

Raffi helemaal niet mooi als naam

Rava is mooi voor een meisje !

• Marloes mv R+C

Over de andere namen kan ik het niet zeggen, maar Rava is geen afleiding van Rafael, Rava is een naam uit het Esperanto, ook een veel voorkomende naam in Slavische landen.

gr. Marloes

• VleerKipje

Ik vind Ravi een meisjesnaam maar wel een ordinaire :D

Raffi vind ik niks

Rava vind ik dan nog de leukste, maar ook niet echt, klinkt zo hard.

• Grietje

Ravi vind ik echt een jongensnaam. Best een leuke naam, vooral omdat het een vernoeming is. Ik vind hem wel lekker stoer ook.

Je namen voor een meisje vind ik minder mooi.

• isra

als mijn rafa een meisje was geweest was het Ravi geworden, prachtnaam dus!