Nu al twijfels...

• Mam van BMP

Ben pas net bij de gyn geweest om voor een derde te gaan maar nu al twijfel ik over de naam.

We hadden Babette gekozen voor een meisje.

Als ik zo kijk naar wat ik verder leuk vind (onder andere :Tessa, Lotte, Sanne, Mila) dan klinkt Babet zo hard :?

Van de namen die ik nu noem is sowieso alleen Tessa een serieuze mogelijkheid.

Lotte en Sanne vind ik niet leuk voor een volwassen vrouw.

Maar ja dan denk ik gelijk; is Babette niet ook ‘kinderachtig’?

Verder hebben we op de lijst stoere namen als Nikki en Jamie maar ook die vind ik niet echt volwassen.

Mijn man gaat voor Babette en ik twijfel dus ook nog over Tessa.

Wel grappig bij onze jongste wilde hij Tessa en toen wilde ik perse iets anders ;)

• Lieke

Hoi Mam van BMP,

Hoe heten je andere kinderen? dan kan je er beter op kijken!

Wat dacht je van :

Stella

Naomi

Danielle

Danique

Maren

Kimberly

Sem/Sam

Luc/Luuk

Sven

Sander

Thijs

• Mam van BMP

De naam hoeft sowieso niet bij de andere namen te passen.

De namen die jij noemt voor een meisje vind ik erg ordinair.

Je jongensnamen; Luuk en Thijs leuk maar zijn net iets te simpel/saai voor ons.

Sem afgezaagd, Sam heet mijn man, Sander niks voor ons. Sven vind ik niet mooi.

Sowieso zal de meisjesnaam Tessa of Babette gaan worden.

Bedankt voor het meedenken.

• Zea

Haihai,

Ik zou lekker gaan nadenken en voelen als je zwanger bent :)

Het heeft voor mij iig geen enkele zin om nu al te proberen dé naam te vinden, dat gaat echt niet werken.

Zea

• Mam van BMP

Ik hoop ook dat als ik echt zwanger ben dat ik dan wel weet welke naam het moet worden. Maar ja 34 weken is zo kort :D

• Mirel

Ik vind Babet heel leuk hoor! Vooral geschreven als Babet, staat net wat vlotter. Sowieso vind ik het eerder een chique naam, dan kinderachtig! De naam past (ook al hoeft dat niet perse) heel leuk bij de namen van je andere kinderen. Ik vind het ook leuk te zien, dat je niet perse kiest voor een andere letter, maar gewoon de mooiste naam kiest. Daar hou ik wel van!

Tessa vind ik echt een vreselijke naam… Dus: BABET!

• Kim, mv N*, P, M, T en ?

Ik zou voor Babette gaan Tessa hoor je zoveel, in ieder geval hier erg veel. Onze Pepijn zit bij 2 Tessa's in de klas…

• Choclatss

Ik ga ook voor Babet !! en zekers niet voor Tessa.

Ik vind Babette niet hard en Babet ook niet.

En zo lang zijn ze ook weer niet die kleine baby.

Dus een wat krachtigere naam zoals Babette/Babet vind ik wel mooi !

• Lila

Ik zou voor Tessa gaan!

Ik blijf Babet(te) een vreselijke naam vinden sorry. Ik vind hem hard, kinderachtig en daarbij ook vreselijk tuttig.

• Lieve

Hier ook een vote voor Tessa. Ik vind Babette nogal ouderwets en een beetje tuttig.. maar dat is natuurlijk ook alleen maar mijn mening ;)