ik vind het echt vreselijk, sorry.
ik zie idd ook een goois gezin erin, maar dan alleen omdat ik die mensen meestal een beetje erg inhoudsloos vind overkomen - veel op de buitenkant gericht - daar doen deze namen me ook aan denken dus. ik vind het afschuwelijk voor de kinderen sorry dat ik het zeg. Laten we zo apart en leuk mogelijke namen verzinnen… huisdiernamen.
Zo en nu weer terug naar de lieve modus: ik denk dat als je eraan gewend bent het wel anders is. Ken ook een gezin met twee aparte jongensnamen en mijn nichtje en neefje hebben ook wat apartere namen, allevier zou ik ze echt niks vinden als ik het gezin zelf dan niet kende. Alhoewel ik moet toegeven dat 1 van die gezinnen wel een béétje voldoet aan de vooroordelen die ik hier soms lees over ‘dat soort’ namen.
Het tweede gezin echter met de aparte namen voldoet helemaal niet aan de vooroordelen die bij de namen van kinderen vaak gepaard gaan.. het zijn dan wel namen die je echt nooit hoort maar toch. Maar ja ik ben ze alle vier gewend en zie gewoon die kindjes en vind ze alle vier daarom leuk.
Had ik ze hier echter voor het eerst gehoord had ik gezegd: VRESELIJK!!! Wat doe je je kinderen aan