Klaas-Jan Huntelaar vader geworden

• Isa

Nou, zo jong vind ik het ook niet hoor! Ik dacht trouwens dat K-J pas 20 was…

• mv Seth

Mooie naam!!!

Klaas jan is volgens mij 25.

• isra

IDD leuke naam, maar waarom krijgen voetbal-papas aardig vroeg kids? is dat omdat de mamas zich vervelen in het verre buitenland?

• Esther

Voetbalpapa's hebben het vaak natuurlijk al jong voor elkaar met een duur contract bij een voetbalclub. En kunnen dus al jong een mooi huis en dergelijke betalen.

En ze verdienen ook genoeg om er een au-pair of iets dergelijks bij te nemen als ze zelf nog uit willen om nog ‘jong’ te zijn.

• xEmx

In onze vriendenkring zit een voetbalkoppel. De reden waarom zij vroeg aan kinderen zijn begonnen heeft niets met geld, au-pairs of iets dergelijks te maken.

De reden is dat een stabiel thuisfront heel goed is voor een jonge voetballer. Ik weet dat velen er anders over zullen denken, maar ik spreek uit ervaring met onze vrienden: voetballer zijn is best heel stressvol en dan is het fijn als het thuis “huisje, boompje, beestje” is. Dat brengt rust in de tent.

• Kim

Ik denk dat Seb (Sep vind ik mooier) wel een toppertje zou kunnen worden. Die zien we vast in de top zoveel over een tijdje..

• nikki

dat weet je al vroeg..hihihi…net alsof die kindjes bij voorbaad al voetballer moeten/willen worden..

mischien wordt ie wel boer hihihi

• Esther

Ik denk dat Kim heb over de naam Seb/Sep op zich heeft en dat die dus in een namen top zoveel zal komen.

• Jo

@Nikki

duh…

De ‘NAAM’ Sep natuurlijk!

:))

• Marie-Louise mv. Norah&Samuel!

Ik vind Seb geweldig!