Mening jongensnamen (help: ben over 3 wkn uitgerekend en twijfel nog)

• Grietje

Als je drie namen op je lijstje had en er twee afvallen, is de keus toch makkelijk gemaakt?

Maurits zou ik - als ik een zoontje kreeg - niet kiezen, maar dát is juist het mooie! Daarom zijn er zoveel namen ;-)

• Lizzie

Lucas (Luuk) !

Groetjes Lizzie.

• Pietje Puk

Zonder twijfel: Maurits!!

• ***Noni***

Maurits. Uit je verhaaltje maak ik op dat die als enige (nog) niet is afgevallen, waarom die niet nemen dan? Bovendien vind ik Maurits een leuke naam en je hoort hem ook niet zo vaak.

Mijn voorkeur uit je andere lijstje gaat uit naar Sebastiaan.

• BTRT

Zonder de andere reacties gelezen te hebben…mijn mening:

-Thomas - leuk maar wel veilig en populair.

-Mathijs - mwah, maar Thijs vind ik dan veel leuker

-Maurits - minst gegeven naam uit dit rijtje geloof ik, nms

-Sebastiaan - Leukste naam uit het rijtje..nog leuker Bastiaan.

-Lucas - mwah, saaaaaaaaaaaaaaai

-Ruben - ook erg leuk uitgesproken als Rubun

• AnnA

maurits

ruben (e ook uitspreken als e en niet als u snap je! )

• San mv 2

Maurits erg leuk!

Lucas en Mathijs ook leuk (Mattias nog mooier).

Thomas en Ruben hoor ik te vaak.

Sebastiaan vind ik net iets te lang. Erg afhankelijk of het bij jullie achternaam past.

• S.

Heb je nog andere kinderen? Zo ja: welke naam past daar het mooist bij? Hoeft natuurlijk niet te passen, maar helpt misschien afstrepen…..

Ik, (Stéphanie, trotse moeder van Maurits hahaha, echt waar). ga natuurlijk voor Maurits.

Je overige namen vind ik een beetje gewoontjes, maar misschien val je daar juist op, dan moet je natuurlijk een van die andere namen nemen en Maurits afstrepen.

Is Bastiaan misschien een optie? Vind ik net wat pittiger dan SEbastiaan. Leuke naam! Zou voor mij een optie zijn geweest als we niet al 2 Bassen en een Has in de familie hadden.

• choclatss

Zonder twijfel Maurits !

En anders, als die toch afvalt (wat jammer is) dan…. Bastiaan !

Maurits is klassiek, maar niet heel lang, leuk, mooi, en komt niet te vaak voor !

En zeker ook een krachtige naam, die ook heel leuk is voor een klein kindje !

• Choclatss

Kortom Maurits als ik alle reacties zo lees !