Lijst?

• ***Noni***

Even vanuit nieuwsgierigheid:

Houden jullie een lijst bij (al dan niet alfabetisch of naar categorie gerangschikt) van alle namen die je mooi vind of mooi hebt gevonden?

• Eponine

Jup.

• Lieke

Ja komen ze:

2005:

Charlotte

Rosalie

Carlotta

Emme

Jasmine

Mats

Max

Marc

2006:

Sara

Anne

Emma

Emme

Jules

Lars

2007:

Julia

Laura

Sophie

Anne

Mika

Toon

Teun

2008:

Julia

Emma

Sophie

Lotte

Mats

Jesse

Oliver

2009:

Emma

Emme

Sophie

Rosalie

Romee

Olivier

Mats

Mees

Ps. heb expres de namen van mijn kinderen er niet bij gezet!

• Laura + ? (28 juli '09)

Nee…. en toen ik zwanger bleek te zijn, wist ik gelijk hoe hij/zij zou gaan heten. Natuurlijk heb ik wel wat getwijfeld, maar uiteindelijk is het hetzelfde gebleven.

• Mam van BMP

Ik heb van mn zwangerschap van B. nog een namenlijstje. Was toen erg kort. En stonden wel een beetj dezelfde namen op als ik nu nog leuk vind. Hoewel sommige echt heeeeeeel erg afgekeurd zijn inmiddels :D

Nu heb ik ook een lijstje, maar wel echt serieus voor een derde kindje. Anders zou ik het niet opschrijven/ bijhouden.

• Roos

Heb het wel gedaan, maar aangezien de harde schijf van de computer een tijdje terug gecrasht is ben ik hem momenteel kwijt.

• Daisy

Yep! Al jaren allemaal opgeschreven in excel.

Je kunt zien wanneer ik minder tijd/behoefte had aan namen… want dan is er een tijdje niets…

Hele lijsten haha

• Scarlet

Yep! Op alfabet en mét betekenis erbij ;)

• nikki

ja..zowiezo al jaren mn lievelingsnamen schrijf ik in de agenda telkens.soms komt er wat bij,en valt er wat af.

voor de rest heb ik wel een schriftje met wat namen gerangschikt per afkomst!

ps ben begin twintig,partner is er al even..en kinderwens over een jaartje of 2 denk ik. ben gewoon heel erg gek op namen…

• Daisy

haha hier ook, betekenis, hoe vaak hij voorkomt in het boek, hoe vaak gegeven in 2007 en in 2008