Ex-Gouden Kooi bewoner Brian vader geworden

• Nina

Het nieuws komt weer uit de koker van RTL Boulevard: voormalig bewoner van de Gouden Kooi, Brian Kubatz, is zondag vader geworden van een zoontje. Het jongetje heet Kairo Makani Jimmy. Brian’s vriendin Tamara beviel in de nacht van zondag op maandag met een keizersnede terwijl ze pas 35 weken zwanger was. Kairo is dus vijf weken te vroeg gehaald en weegt slechts 1672 gram. Het kleine mannetje ligt in een couveuse. Hij mag pas naar huis als hij twee kilo weegt.

Wat vinden jullie?

• Mam van BMP

Even een pagina terug lezen.

Was te verwachten dat op dit prikbord al een bericht hierover stond ;)

• Nina

Sorry hoor hoef je niet meteen zo te reageren, een mens maakt fouten en ik heb erover heen gelezen ;)

• choclatss

Dat heb ik nou ook wel eens.

Plaats ik hier iets en dan staat het er al.

Komt ook soms omdat het onderwerp anders doet vermoeden dan waar het over gaat.

En soms kun je het niet uit het onderwerp halen.

Ik heb ook niet altijd zin om heel goed te kijken of iets er al op staan, en soms kijk ik er over heen.

Maar goed wie het dan al had gelezen, slaat dit bericht gewoon over.

No problemo lijkt mij ! ;D

• Mam van BMP

Ik zeg alleen dat het een pagina terug al staat :? Jij bent snel op je teentjes getrapt!

• Mam van BMP

In dit geval stond het er wel duidelijk bij ;)

En verder zou t mij niet uitmaken al zou het bericht nog 30 x komen!

Is alleen wel zo dat dit soort nieuws binnen een paar uur wel hier verschijnt. Ik lees dan ook altijd een paar bladzijdes terug voor ik t post.

• Nina

Ik vind het overkomen dat het stom is dat ik denk dat ik hier iets nieuws neerzet. Het lijkt of je er vanuit gaat dat ik helemaal niet teruggekeken heb, en gewoon blindelings hier een bericht post. Soms staat een geboortebericht van een bn-er hier pas een dag later, dus hoewel dit een namenprikbord is, vind ik het helemaal niet zo logisch dat het er dan ook meteen a lá minuut opstaat. Bovendien dacht ik dat Brian niet eens zo'n bn-er was, vandaar dat het er misschine nog niet op zou staan.

Ik ben helemaal niet snel op mn teentjes getrapt, was een normale reactie hoor.

Maar goed, sorry voor het dubbele bericht, had het dus over het hoofd gezien.

• ollie

Dit soort dingen gebeuren hier wel vaker.

Meestal wordt aan degene die hem als tweede post even gemeld dat het topic al bestaat.

Is echt niet vervelend bedoeld hoor, alleen maar een mededeling.

• Mam van BMP

Nou ik ga er dus idd wel vanuit dat je niet hebt terug gekeken. Anders had je het topic vast wel gezien ;)

En verder bedoel ik er niks l.ulligs mee. Voor zover ik weet worden geboorte berichtjes hier gewoon echt heel snel gepost, zodra telegraaf of nu.nl ze vermeld heeft.

En omdat je vraagt “wat vinden jullie?” verwijs ik dus even naar de vorige pagina, omdat sommige daar dus al hun mening geplaatst hadden.

Nogmaals, maakt mij het niet uit dat dit twee keer geplaats wordt. Als we over elke naam maar 1 topic mogen starten wordt het erg saai :D

• choclatss

Voor mijn gevoel toch ook een beetje een overbodige mededeling.