Jongens:
Trenn / Tren => Tren, vind de tweede n nogal overbodig
Quinn / Quint => Quint, Quinn ook leuk maar te Engels voor hier
Bram / Daan => Daan, maar vind beide niks
Luuk / Luc / Luke => Luc, Luuk vind ik boers en Luke vind ik te Engels
Jent / Jouke => Jent, maar vind beide niet mooi
Tigo / Tycho / Tygo / Ticho => Tycho, orginele spelling volgens mij, vind de andere varianten bovendien nog ordinairder overkomen.
Tian / Thian => Tian, vind de h zwaar overdreven hier.
Duc / Duuk / Duco => Duco, Duuk/Duc doet me aan Duke (hertog) denken, vind het daardoor een nepsjieke aanstelleritus naam.
Jop / Job => Jop, vind ik net wat vrolijker staan
Tobias / Tristan => Tobias, Tristan ook leuk, maar begint ordinair te worden helaas.
Meiden:
Lotte / Charlotte / Lot => Charlotte, Lotte vind ik nikszeggend en Lot vind ik te kort
Danique / Daniek => Danique vind ik wat vrouwelijker ogen.
Marin / Merin / Marit => Marit, Merin doet me aan meermin denken vind het echt niet mooi, Marin wel oke maar mis een letter (Marijn)
Ronit / Rowan => Rowan (voor een meid liever Roan), Ronit vind ik geen naam, Rowan trouwens heel veel mooier voor een jongen.
Stella / Ella / Bella => Stella, Ella wat ouderwets, maar ook leuk, Bella doet me aan een koe denken.
Elin / Erin => Elin, Erin vind ik te hard klinken.
Manou / Manouk / Anouk / Nouk => Anouk, de rest vind ik kinderachtig of gewoon sowieso niet mooi.
Rosa / Reza => Rosa, Reza vind ik een jongensnaam.
Amber / Jade => Jade (jaa-duh), vind Amber nogal aanstellerig en vrij ordinair ook.
Marijn / Marlijn / Merijn / Merlijn => Marijn (leuker voor een jongen), Marlijn te lief en Merijn en Merlijn zijn gewoon echt jongensnamen.