Welke van de twee?

• r.

De vaste prikkers weten waarschijnlijk wel wie ik ben als ik jullie het volgende vraag, maar het gros vast niet en daar gaat het om :D

Welke vinden jullie leuker?

Juno

of

Skout/Scout

(meisjesnamen, welteverstaan).

Niet dat dat één van deze twee namen het sowieso gaat worden maar we zijn al jaren gek op beide namen (dan die weer leuker, dan weer die) maar weet niet of we ze echt gaan (durven) geven (en staan ook nog véél andere namen op de lijst)

Juno super mooie betekenis maar erg ‘zwaar’ en Scout heel stoer en uit het boek ‘To kill a mockingbird’ maar erg voetbal-/modelscout etc. Skout dus al handiger, maar de k vind ik weer wat lomp :?

En voor beide geldt dat ze misschien toch veel te jongensachtig zijn?!

Kortom: Help!

Thanx :D

• Jennifer

Skout!! Vind ik een hele stoere naam, en die k zeker niet lomp. Vind Skout leuker dan Scout. Juno vind ik niks.

• Lieke

Juno is de leukste

• Lizzie

Juno !!

Helemaal super !

Ik vind Juno geen ‘zware’ naam eigenlijk.. en ook echt niet jongensachtig. Skout/Scout daarintegen wel wat jongensachtig, omdat het me aan Scott doet denken.

Skout/Scout vind ik echt niks..

Groetjes Lizzie.

• Ikke

Juno!

• Esther

Skout vind ik stoer en leuk. Maar zou ook voor een jongen kunnen.

Bij Juno moet ik altijd aan de film denken die een jaar of twee geleden uit kwam en weet ik niet hoe ik het uit moet spreken, op z'n Nederlands of Engels.

• r.

Juno: 3

Skout: 2

Pfffff ;)

:D:D

• Marre

Juno vind ik veel mooier.

• Leanna mv Liam & Noa

Juno

• nikki

ik blijf juno een hondennaam vinden..!

scout,erg stoer en leuk..denk niet dat het geasocieerd wordt met modelscout ofzo..